Contabil entry-level

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 21.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm un coleg dornic de o colaborare pe termen lung, motivat de evoluţie, care să integreze echipa de contabili juniori de la sediul nostru din Iaşi. 



    Pentru a reuși ai nevoie de:



    - Studii superioare în curs sau finalizate (contabilitate, economie, informatică economică, finanţe-bănci) ;
    - Experiență de minim 6 luni în contabilitate/ bănci/ trezorerie/ alte domenii conexe – reprezintă un avantaj;
    - Un nivel începator de cunoaștere a limbii franceze (minim A2);
    - Prezență de spirit, dinamism, rigurozitate și flexibilitate în gândire;
    - Cunoștințe bune de utilizare a mijloacelor informatice: pachetul Microsoft Office, programe specifice – avantaj SAP etc.

    Responsabilitati

    Responsabilităţi:



    - Înregistrarea în contabilitate a tuturor operaţiunilor specifice societăţilor din portofoliu, respectând deadline-urile impuse;
    - Înregistrarea tranzacţiilor bancare;
    - Elaborarea scadenţarelor facturilor aflate la plată, cu scopul de a respecta angajamentele financiare ale societăţilor care fac parte din portofoliul gestionat; 
    - Analiză zilnică a cifrei de afaceri a societăţilor din portofoliu, cu scopul de a detecta eventualele anomalii sau diferenţe; 
    - Îndeplinirea altor sarcini (cu referire la înregistrările contabile periodice) trasate de către superiorul ierarhic.

    Alte informatii

    Beneficii oferite:


    - Benefit - platformă online pentru beneficii – reduceri magazine, activităţi sportive, asigurări medicale, seven cards etc;
    - Acces la şcoala internţională de formare a companiei + training-uri;
    - Integrarea într-un mediu profesionist, alături de o echipă deschisă, dinamică şi de success;
    - Pachet salarial atractiv.