Contabil entry-level

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Contabil entry-level active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 10.09.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutăm un coleg dornic de o colaborare pe termen lung, motivat de evoluţie, care să integreze echipa de contabili juniori de la sediul nostru din Iaşi. 



    Pentru a reuși ai nevoie de:



    - Studii superioare în curs sau finalizate (contabilitate, economie, informatică economică, finanţe-bănci) ;
    - Experiență de minim 6 luni în contabilitate/ bănci/ trezorerie/ alte domenii conexe – reprezintă un avantaj;
    - Un nivel începator de cunoaștere a limbii franceze (minim A2);
    - Prezență de spirit, dinamism, rigurozitate și flexibilitate în gândire;
    - Cunoștințe bune de utilizare a mijloacelor informatice: pachetul Microsoft Office, programe specifice – avantaj SAP etc.

    Responsabilitati

    Responsabilităţi:



    - Înregistrarea în contabilitate a tuturor operaţiunilor specifice societăţilor din portofoliu, respectând deadline-urile impuse;
    - Înregistrarea tranzacţiilor bancare;
    - Elaborarea scadenţarelor facturilor aflate la plată, cu scopul de a respecta angajamentele financiare ale societăţilor care fac parte din portofoliul gestionat; 
    - Analiză zilnică a cifrei de afaceri a societăţilor din portofoliu, cu scopul de a detecta eventualele anomalii sau diferenţe; 
    - Îndeplinirea altor sarcini (cu referire la înregistrările contabile periodice) trasate de către superiorul ierarhic.

    Alte informatii

    Beneficii oferite:


    - Benefit - platformă online pentru beneficii – reduceri magazine, activităţi sportive, asigurări medicale, seven cards etc;
    - Acces la şcoala internţională de formare a companiei + training-uri;
    - Integrarea într-un mediu profesionist, alături de o echipă deschisă, dinamică şi de success;
    - Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national

    Remote