OFFICE MANAGER (in departamentul Echipamente)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Brightway (on behalf of our customer) active.


Vezi toate job-urile OFFICE MANAGER (in departamentul Echipamente) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Brightway (on behalf of our customer)
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.09.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Brightway is a company specialized in recruitment, training and management consultancy. Present for more than 14 years on the market, we have successfully completed over 300 projects and contributed to the development of over 20,000 participants. Brightway specialists have developed a set of psychometric tools useful in the recruitment process that identify the degree of matching with the role within the organization. We aim to identify precisely the roles our partners need and to offer complete solutions to recruit the right people with the organization and the role.

    Cerinte

    • Minim 2 ani experienţă pe un post cu atribuţii similare (vanzari / administrativ)
    • Cunostiinte de limba engleza cel putin la nivel mediu
    • Experienta in utilizarea Excel. Utilizarea pachetului MsOffice fără dificultate (avantaj cunoașterea unui soft de tip ERP).
    • Studii superioare
    • Excelente abilități organizatorice și de control
    • Bune abilități de comunicare și relaționare (claritate, persuasiune)
    • Persoana capabilă să-și asume responsabilitatea actiunilor, să ia decizii pe cont propriu, maturitate
    • Creativa, sa acorde atenție la detalii, capacitate de auto-organizare
    • Persoana pozitiva, entuziasta, cu o atitudine orientată către client

    Responsabilitati

    Principalul obiectiv al activităţii este organizarea și evidența activității departamentului echipamente, astfel viitorul angajat:

    • asigură fluxul de informații între Managerul de vânzări, Tehnicienii de service și Managerii de zonă
    • preia solicitari si programează intervențiile de service
    • emite și/sau centralizează, arhivează documentele ce intră în fluxul zilnic de activitate (cereri de ofertă, oferte de preț, fișe de service, devize service)
    • redactează și trimite către clienți oferte, devize, facturi
    • preia si răspunde la reclamații
    • pregătește documentație pentru vânzare
    • realizează diverse analize și situații (stocurile de cerneală, raport piese de schimb pentru conversii)
    • se implică în emiterea comenzilor către furnzori
    • se asigura ca exista documentatia tehnica (prezentare, fise tehnice) aferenta produselor din oferta, asigura traducerea acestora in limba romana pentru postarea pe site

    Alte informatii

    Recrutam aceasta pozitie pentru clientul nostru care este o importanta companie de import, distribuție și producție de materiale și echipamente in industria publicitara. Mediul de lucru este propice dezvoltarii profesionale si conducerea companiei este in permanenta preocupata de imbunatatirea serviciilor si perfectionarea sustinuta a angajatilor.

    Beneficii:
    • Salariu în funcție de experiență
    • Alte beneficii incluse in pachetul salarial in functie de vechimea in companie
    • Deschiderea firmei de a forma/perfectiona oamenii prin cursuri de specialitate
    • Mediu de lucru placut

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    3800 - 4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (443)