Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
My Pricing Advisor with English
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.Vezi toate job-urile My Pricing Advisor with English active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | ManpowerGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 04.07.2017 |
Remote work: | On-site |
De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.
Cerinte
Pentru clientul nostru, Hewlett Packard Enterprise, suntem in cautarea unui Pricing Advisor, cu abilitati de comunicare in limba engleza.
Pricing Advisor-ul acţionează într-un mediu multicultural si administreaza procesele si sistemele operative oferind asistenta partenerilor din regiunea Middle East si Kingdom of Saudi Arabia pentru care se ofera suport pe problemele care apar, in special cele legate de preturi.
-Cunoştinţe de bază de asistenţă vânzări/clienţi;
-Aptitudini generale de lucru cu computerul (Sistemul de operare — Windows XP);,experienţă în lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word ÅŸi PowerPoint;
-Limba engleza — nivel avansat ÅŸi/sau o altă limbă europeană de preferat;
-Experienţa anterioară de lucru;
-Bune aptitudini de comunicare;
-Simţ practic al afacerilor;
-Capacitate de analiza;
-Nivel inalt de acuratete, atentie la detalii;
-Aptitudini de organizare planificare si control;
-Abilitate de a lucra cu cifre;
-Excelent spirit de organizare;
-Rezistenta la stres si flexibilitate;
-Acordarea de asistență partnerilor cu privire la interogări de pret, prin e-mail / telefon pe ruta indirecta de piață (RTM);
-Colaborare in mod proactiv cu partenerii pentru a urmări cererile deschise / neterminate;
-Efectuarea de activitati operationale care duc la aprobarea si inchiderea ofertelor;
-Actualizari de OPG, cand este cazul;
-Identificarea nevoilor de training pentru parteneri pe baza intrebarilor si interactiunii cu acestia si asigurarea livrarii trainingurilor in colaborare cu departamentele implicate;
-Actioneaza ca un prim punct de contact pentru parteneri in domeniul de preturi;
-Coordonarea rezolvarii problemelor semnalate de parteneri in procesul end-to-end de vanzare;
-Comunicarea cu clientii interni si externi, in arii specific activitatii.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Game Presenter with English 3000 - 4200 RON NET / luna | |
Client Advisor with English - Remote (medium English skills) Aplica fara CV | |
Client Advisor with English - Remote Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (192) |
Raporteaza eroarea la