Client Account Administrator - Assurance

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Client Account Administrator - Assurance active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.08.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Absolvent(ă) studii superioare
    1 an experienţă similară
    Abilitati operare PC: MS Office, Nivel: avansat
    Engleză Nivel: avansat
    Demonstrează iniţiativă;
    Abilităţi de comunicare;
    Demonstrează flexibilitate, se adaptează repede la situaţia concretă şi acţionează în consecinţă;
    Are o atitudine proactivă şi orientată către dezvoltare;
    Are o atitudine deschisă, este dispus(ă) să primească instrucţiuni de la membrii mai experimentaţi ai echipei;
    Acţionează ca un jucător de echipă;
    Este capabil(ă) să îşi stabilească propria arie de responsabilitate (se referă la sarcinile alocate).

    Responsabilitati

    Derulează activităţi de suport administrativ (din sfera financiara, managementului de proiect, comunicării cu membrii echipei si reprezentanţii clientului, analizelor si raportărilor, realizării de studii si cercetări) pentru clienţii alocaţi si echipele de proiect aferente.

    ÃŽn contextul proiectelor:

    Administrarea managementului de proiect pentru clienţii alocaţi:

    - Acţionează ca punct de legătură între clienţii alocaţi şi ceilalţi membri ai echipei de proiect (după caz).
    - Organizează si participă la întâlnirile echipei de proiect (dupa caz)
    - Analizează nevoile de resurse ale proiectelor derulate pentru clienţii alocaţi şi face recomandări în ceea ce priveşte optimizarea utilizării acestora.
    - Se asigură că există suficientă vizibilitate asupra status-ului proiectelor în rândul echipelor de proiect alocate
    - Gestionează documentele clienţilor în sistemul informatic de documentare a muncii (AURA)
    - Coordonează şi oferă suport în pregătirea materialelor necesare în procesele de ofertare, negociere, prezentări, livrabile ale proiectelor (inclusiv contracte)
    - Se asigură că există suport din partea colegilor când nu se află la birou şi informează la timp ceilalţi analişti servicii client şi coordonatorii de grup, managerii de proiect cu care lucrează, recepţia etc.
    - Ofera suport in pregatirea materialelor aferente procedurilor de audit (contracte, scrisori de confirmare, informari catre grup — dupa caz).

    Financiare:

    - Monitorizează bugetele şi costurile aferente proiectelor alocate
    - Emite facturi către clienţii alocati.
    - Realizează în mod regulat analize ale timpului petrecut de echipă în contextul proiectului, cheltuielile aferente, compară aceste analize cu bugetul şi investighează cauzele variaţiilor împreună cu echipa de proiect.
    - Realizează analize şi raportări privind diverşi indicatori financiari ai proiectului, în funcţie de cerinţele managerului de proiect.

    Studii ÅŸi cercetare
    - Se informează în mod constant cu ştirile, informaţiile şi studiile relevante pentru clienţii alocaţi şi industriile în care aceştia operează. Împărtăşeşte aceste cunoştinţe cu echipele de proiect ale clienţilor alocaţi.
    - Sumarizează informaţii despre clienţii alocaţi din diverse surse media şi le distribuie echipelor de proiect.
    - Realizează activităţi de cercetare pentru noii clienţi alocaţi, în funcţie de cerinţele managerului de proiect.

    Licitaţii:
    - Colectează informaţiile şi documentele necesare participării la licitaţii, în funcţie de cerinţele managerului de proiect.
    - Se asigură că managerul de proiect este informat în mod constant în ceea ce priveşte status-ul procesului de pregătire a documentaţiei.
    - Pregăteşte şi depune documentaţia în termenul agreat.

    - Demonstrează o înţelegere detaliată a sarcinilor desemnate şi îşi asumă responsabilitatea pentru îndeplinirea acestora. Ia decizii în ceea ce priveşte prioritatea problemelor şi/sau a riscurilor asociate în timpul lucrului la birou sau la sediul clientului.
    - Cunoaşte si aplică politicile şi procedurile interne referitoare la gestionarea riscului în documentare şi comunicare.
    - Are control asupra timpului propriu — îşi completează sarcinile in termenele agreate. ÃŽl anunÅ£a pe liderul echipei despre eventualele întârzieri si înregistrează timpul lucrat.
    - Îi comunica permanent progresul in contextul proiectului managerului echipei de proiect si demonstrează discernământ prin faptul ca identifica momentul in care are nevoie de asistenţă.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (53)