Inginer Achizitii HVAC

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Absolvent/a de studii superioare in domeniul Instalatii pentru Constructii;
    Experienta de munca in achizitii/ ofertare/ executie instalatii pentru constructii - minim 3 ani;
    Abilitati excelente de utilizare a computer-ului, cunoasterea soft-ului ERP- Charisma - Primavera constituie un avantaj;
    Abilitati de rezolvare a problemelor;
    Abilitati foarte bune de comunicare, organizare, planificare si atentie la detalii;
    Cunostinte bune despre materiale si echipamente din domeniul instalatii pentru constructii;
    Cunostinte specifice privind intocmirea contractelor - conditii contractuale, tehnici de negociere, intocmire analize economice;
    Cunoasterea legislatiei in domeniu.

    Responsabilitati

    Prospecteaza piata cu scopul de a identifica noi furnizori/ parteneri;
    Redacteaza si transmite cereri de oferta catre furnizori agreati;
    Analizeaza bugetul si negoziaza ofertele cu furnizorii;
    Redacteaza si transmite comenzi catre furnizorii agreati;
    Urmareste efectuarea livrarilor conform comenzilor;
    Verifica facturile fiscale primite de la furnizori;
    Sustine Departamentul Ofertare in relatia cu furnizorii de materiale si echipamente;
    Sustine Departamentul Executie in relatia cu furnizorii de materiale si echipamente;
    Asigura arhivarea si gestionarea datelor si documentelor legate de activitatea proprie.