International Voice Connect Engineer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.


Vezi toate job-urile International Voice Connect Engineer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.03.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.

    La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.

    De ce Vodafone?

    • Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării;
    • Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă;
    • Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon;
    • Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume;
    • Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.


    Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant și incluziv, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din călătoria noastră.

    Cerinte

    Core competencies, knowledge and experience:
    - Network Operations tools, processes and practices
    - Service Management experience
    - Significant drive to move issues to conclusion
    - Experience in facilitation and influencing within a support organization
    - Organised and delivery focused, planning skills, time efficient and process driven


    Must have technical / professional qualifications:
    - Good knowledge of Fixed/Mobile Voice and Data communications technologies (2G, 3G, 4G) and standards
    - Good knowledge of SIP, VoIP, PSTN, SS7, ATM, PBX, networking principles and protocols � IP (Routing and Switching), MPLS
    - Excellent verbal and written English language communications skills
    - Relevant work experience on International Networks is a plus
    - Good knowledge of UNIX and experience in ITIL Management are a plus

    Responsabilitati

    Role purpose:

    2nd Level Support and Troubleshooting of International Voice Network (IVC) in a multi-vendor environment.
    - Interface to supplier, 3rd parties and vendor for field fixes and hardware issues/faults.
    - Interface to supplier for Network/IT Application issues.
    - Delegated rerouting as agreed with Destination Management, link to Carrier Supplier NOC�s to raise and close faults. Confirm Fault Fix and Retest as required.
    - Analysis & Reporting: performance statistics and fraud information.
    - Provide escalation support and guidance to support teams, service transition and service management; Facilitate Early Life Support within operations for key customer deployments.
    - Ensure non-functional requirements, acceptance criteria and tests are properly defined.
    - Support all key processes like Change, Problem, Capacity, Release or Configuration Management.



    Key accountabilities and decision ownership:
    - Fault Management: resolution of faults related to network estate i.e. POP�s, MGW, SBC�s, SS and Remote Fix
    - Technical Fault Management: resolution of Voice Service faults and tasks required by the Destination Managers
    - Perform Network Elements configuration and HW/SW upgrade
    - Perform proactive maintenance activities to prevent incidents and constantly optimize the network. Take corrective measures based on performance management and indicators trend analysis
    - Act as the focal point within the company during new service and customer on boarding

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Popesti Leordeni,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (15)