Operatori interviu - teren

Angajator: GfK Romania
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Imobiliare - Real Estate
  • Tip job: project-based
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Bacau
  • Brasov
  • Slatina
  • Actualizat la: 22.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    GfK is the trusted source of relevant market and consumer information that enables its clients to make smarter decisions. More than 13,000 market research experts combine their passion with GfK’s long-standing data science experience. This allows GfK to deliver vital global insights matched with local market intelligence from more than 100 countries. By using innovative technologies and data sciences, GfK turns big data into smart data, enabling its clients to improve their competitive edge and enrich consumers’ experiences and choices.

    Cerinte

    Alatura-te retelei nationale de operatori de interviu GfK Romania!

    Căutăm persoane:
    -Convingatoare, responsabile, cu atitudine pozitiva și bune abilitatii de comunicare
    -Disponibile pentru munca de teren
    -Cu studii medii și cunoștințe de operare PC

    Responsabilitati

    Descrierea Activitatii:
    -Vei realiza interviuri cu diferite persoane, la domiciliul acestora
    -Chestionarele se completează pe laptop sau pe tabletă și vizează consumul de produse sau servicii
    -Vei completa minim de 7 chestionare pe săptămâna.
    Beneficii:
    -Program flexibil, perfect adaptat orarului tau
    -Bonusuri pentru performanta si recomandari
    -Posibilitatea de a efectua stagiul de practica si obtinerea unei adeverinte/recomandari
    -Interactiune cu o echipa tanara si dinamica
    -Colaborare de lunga durata cu liderul pietei de research in Romania

    Alte informatii

    GfK reprezintă sursa de încredere care oferă informații relevante despre piață și despre consumatori și care ajută companiile să ia decizii inteligente. Peste 13,000 de experți în cercetarea de piață îmbină pasiunea lor cu cei 80 de ani de experiență GfK în știința datelor. Aceasta permite GfK să ofere insight-uri globale importante, îmbinate cu expertiza locală, în peste 100 de țări. Prin utilizarea unor tehnologii inovatoare și abilitatea de a lucra cu cifrele, GfK transformă datele din studii în insight-uri acționabile, care să permită clienților săi să-și îmbunătățească avantajul competitiv și să îmbogățească experiențele și alegerile consumatorilor. GfK Romania - Iasi Business Unit este parte integrantă a Grupului GfK din anul 2005 şi realizează activităţi de outsourcing pentru structurile GfK de la nivel naţional şi european. Compania respectă standardele şi procedurile internaţionale, oferind clienţilor săi servicii profesioniste de colectare şi analiză a datelor.