Operatori sondaje de opinie - teren

Angajator: GfK Romania
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: project-based
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Craiova
  • Iasi
  • Timisoara
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 16.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Our world is changing fast. Consumers, users, and buyers are calling the shots. New things become possible every second. And more complicated, too. Our clients are businesses around the globe. To make the best possible decisions every day, they need to really know what is going on, now and in the future. We don't have a crystal ball, either. But we love data and science and we understand how to connect the two. We care about attention to detail and accuracy. We are digital engineers who build world-class research, powered by high technology. Because people who know best lead the way.

    This is why GfK means Growth from Knowledge.

    Cerinte

    Alatura-te retelei nationale de operatori de interviu GfK Romania!

    Căutăm persoane:
    - Convingatoare, responsabile, cu atitudine pozitiva și bune abilitatii de comunicare.
    - Disponibile pentru munca de teren.
    - Cu studii medii și cunoștințe de operare PC.

    Responsabilitati

    Descrierea Activitatii:

    - Vei realiza interviuri cu diferite persoane, la domiciliul acestora;.
    - Chestionarele se completează pe laptop sau pe tabletă și vizează consumul de produse sau servicii.
    - Vei completa minim 7 chestionare pe săptămâna.
    Beneficii:
    - Program flexibil, perfect adaptat orarului tau;
    - Bonusuri pentru performanta si recomandari;
    - Posibilitatea de a efectua stagiul de practica si obtinerea unei adeverinte/recomandari;
    - Interactiune cu o echipa tanara si dinamica;
    - Colaborare de lunga durata cu liderul pietei de research in Romania;

    Alte informatii

    GfK reprezintă sursa de încredere care oferă informații relevante despre piață și despre consumatori și care ajută companiile să ia decizii inteligente. Peste 13,000 de experți în cercetarea de piață îmbină pasiunea lor cu cei 80 de ani de experiență GfK în știința datelor. Aceasta permite GfK să ofere insight-uri globale importante, îmbinate cu expertiza locală, în peste 100 de țări. Prin utilizarea unor tehnologii inovatoare și abilitatea de a lucra cu cifrele, GfK transformă datele din studii în insight-uri acționabile, care să permită clienților săi să-și îmbunătățească avantajul competitiv și să îmbogățească experiențele și alegerile consumatorilor. GfK Romania - Iasi Business Unit este parte integrantă a Grupului GfK din anul 2005 şi realizează activităţi de outsourcing pentru structurile GfK de la nivel naţional şi european. Compania respectă standardele şi procedurile internaţionale, oferind clienţilor săi servicii profesioniste de colectare şi analiză a datelor.