Consilier service Maserati

Angajator: Auto Italia
Domeniu:
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    În acest moment, Auto Italia este importatorul auto cu cel mai consistent portofoliu de mărci din România, iar ultimii doi ani au adus modele noi și competitive care au diversificat oferta noastră de vânzări. Fiat, Alfa Romeo, Fiat Professional, Abarth, Jeep și Maserati sunt brandurile pe care le reprezentăm în România printr-o rețea de 40 de showroom-uri și pentru care recrutăm specialiști ai industriei.

    Cerinte

    Educatie si expunere:
    Studii universitare (Facultatea de Transporturi/Mecanica, specializarea Autovehicule Rutiere poate fi un avantaj), cel putin 1 an experienta intr-o pozitie similara.

    Cunostinte, abilitati specifice:
    Cunoasterea produsului si a pietei auto
    Abilitati de comunicare/ negociere
    Abilitati comerciale (persuasiune, tact)
    Atitudine/ Tinuta
    Orientare catre atingerea obiectivelor
    Organizare
    Empatie
    Spirit de echipa
    Abilitatea de a se adapta la schimbare si de a-si imbunatati performantele personale.
    Initiativa

    Cunostinte, abilitati generale:
    Exprimarea in limba engleza si/sau italiana;
    Cunostinte de operare pe calculator, plus programe specializate (MODISCS, Automaster);
    Permis de conducere categ. B

    Responsabilitati

    Consulta si pregateste programarile stabilite ;
    In functie de tipul interventiilor, se asigura de disponibilitatea pieselor de schimb necesarea realizarii lucrarilor ;
    Identifica clientul si autovehiculul in baza de date, se asigura de exactitatea informatiilor de identificare ale clientului si le corecteaza, daca este necesar ;
    Urmareste in mod sistematic, lista programarilor, respectand orarul stabilit ;
    Identifica tipul interventiei (plata la client, garantie vehicul nou, garantie vehicul ocazie, contract de service, flota Importator, plata asigurator) ;
    Pentru cazurile cand interventiile vor fi platite de asigurator, se asigura de conformitatea dosarului client, necesarul efectuarii reparatiilor cat si decontarii acestora ;
    Asculta cu atentie clientul pentru a determina asteptarile acestuia.
    Evalueaza nevoile clientului printr-o serie de intrebari adaptate si reformuleaza cererea acestuia ;
    Inregistrarea electronica a solicitarilor clientului, notand cu exactitate si pedanta sesizarile acestuia, fara prediagnosticari sau directii de reparatie ;
    Face un control vizual asupra starii generale a autovehiculului, mentionand in contractul de reparatie orice aspect privind neconformitatea ;
    In functie de rezultatul controlului vizual, recomanda clientului prestatii sau accesorii adaptate autovehiculului ;
    Monteaza, in prezenta clientului, foliile protective (scaun, volan, pedalier, schimbator, maneta frana de mana) ;
    Informeaza clientul asupra interventiilor (lucrari sau diagnosticare) care se vor realiza, se asigura de buna intelegere din partea clientului ;
    Se angajeaza in scris in ceea ce priveste costul interventiilor si obtine acordul clientului ;
    Confirma durata interventiei, consultandu-se, daca este necesar, cu Seful de Service si fixeaza data/ora restituirii autovehiculului in functie de disponibilitatea clientului si de programul sau ;
    Propune o solutie de mobilitate, consultand in prealabil disponibilitatea flotei de inlocuire ;
    Semneaza si ofera spre semnare fiecarui client Contractul de Reparatie si ii remite acestuia exemplarul sau, precum si oferta estimativa ;
    Prezentarea accesoriilor, promovarea continua a campaniilor promotionale si a produselor de Service.