Office Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ALTEX Romania active.


Vezi toate job-urile Office Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: ALTEX Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.07.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Altex Romania reprezinta poate cel mai bun exemplu de antreprenoriat de succes din tara noastra. In peste 25 de ani de provocari si adaptari la schimbarile mediului de afaceri, Altex a trecut de la un business local de import de televizoare la liderul pietei romanesti de retail. Cum? Avand mereu o relatie buna cu clientul si adaptand infrastructura, astfel incat sa corespunda exigentelor retailului romanesc.

    Inca de la infiintare, compania Altex si-a propus sa ofere produse de calitate adecvate nevoilor consumatorilor si solutii de finantare acesibile.

    Cerinte

    Experienta similara in activitatea de receptie/ secretariat de minim 1 an;
    Studii superioare de preferat;
    Cunostinte Microsoft Office ( Word, Excel, Outlook);
    Cunostinte limba engleza ( nivel mediu).
    Usurinta in stabilirea relatiilor interpersonale;
    Deschidere/ disponibilitate;
    Atentie la detalii;
    Toleranta crescuta la stres;
    Capacitate de a lucra sub presiune;
    Empatie;
    Stabilitate emotionala;
    Integritate profesionala.

    Responsabilitati

    Sortezi si centralizezi corespondenta primita in functie de criteriile stabilite intern in registrul de -intrari-iesiri;
    Asiguri primirea, inregistrarea, repartizarea corespondentei via mail, precum si expedierea acesteia catre destinatari;
    Oferi numere de inregsitare pentru iesi-intrari;
    Preiei si directionezi apelurile telefonice si informatiile primite via fax si e-mail;
    Asiguri o buna primire a oaspetilor, asiguri spatii de protocol pentru discutii /delegatiile care au loc la sediul central;
    Intocmesti necesarul de protocol, birotica si papetarie, materiale igienico-sanitare;
    Supraveghezi modul in care se realizeaza curatenia si rezolvi problemele de tip administrative;
    Menti legatura cu compania de curierat pentru inregistrare expeditii atat la nivel national cat si la nivel international.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (107)