Contabil Administrator Furnizori
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Contabil Administrator Furnizori active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.10.2017 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
• Cunoștințe medii de Limba Franceză și/sau Engleză;
• Experiența în domeniul contabil/administrativ reprezintă un avantaj;
• Spirit de inițiativă și responsabilitate;
• Capacitate de adaptare și deschidere către nou.
Dacă te consideri a fi o persoană riguroasă, comunicativă, cu atenție la detalii și implicată în activitățile de echipă, te încurajăm să aplici pentru un job în care dinamismul și dezvoltarea profesională sunt elementele principale în realizarea obiectivelor.
Responsabilități:
• Verificarea documentelor necesare realizării plăților (facturi de mărfuri, facturi de transport);
• Stabilirea conformității între comanda făcută, facturile înregistrate și marfa recepționată;
• Analizarea comenzilor de marfă în vederea stabilirii potențialelor litigii;
• Urmărirea anomaliilor și contactarea furnizorului pentru soluționarea acestora;
• Acordarea suportului informațional echipelor din departamentul Achiziții;
• Comunicarea permanentă cu echipele din Franța și din România pentru gestionarea eficientă a informațiilor specifice departamentului.
• Formare la nivelul companiei și internaţional;
• Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
• Pachet salarial și mediu de lucru atractive;
• Bonusuri de performanță.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Contabil Aplica fara CV | |
Contabil senior – IFRS- sistem bancar Aplica fara CV | |
Contabil Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (67) |
Raporteaza eroarea la