Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
General Affairs Assistant
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile General Affairs Assistant active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 29.07.2017 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
- Studii superioare absolvite;
- Limba Engleza - nivel avansat;
- MS Office - avansat;
- Lucrul cu documentele specifice (facturi, contracte, chitante);
- Exprimare concisa si clara;
- Capacitatea de organizare eficienta a activitatii si de respectare a instructiunilor scrise si verbale.
- Persoana responsabila, perseverenta, echilibrata;
- Capacitate de lucru in conditii de stres, preocupare pentru perfectionarea pregatirii profesionale.
- Pregatirea i/sau revizuirea achizitiilor necesare;
- Analizarea preturilor si elaborarea achizitiilor in functie de acestea;
- Monitorizarea inventarului si urmarirea corespunderii stocurilor existente cu inregistrarile facute;
- Introducerea tuturor facturilor in sistemul financiar;
- Coordonarea procesului de travel pentru angajati;
- Gestionarea si dezvoltarea relatiei cu agentia de turism;
- Analizarea achizițiilor făcute, cu facturile aferente primite și le transmiterea la departamentul de contabilitate pentru procesarea plăților;
- Asigurarea de suport tuturor celorlalte activitati din cadrul departamentului;
- Relaționarea cu furnizorii in probleme legate de livrarile programate si efectuate, garantia produselor, discrepanțe in cantitatile primite, returnarea si/sau inlocuirea produselor;
- Asigurarea relationarii cu partile interesate interne și externe pentru determinarea necesarului de aprovizionare, calitatea si cerintele solicitate;
- Raportarea periodica asupra rezultatelor obținute versus, obiective, analizarea și recomandari asupra actiunilor viitoare.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Data Usage Analyst with French Aplica fara CV | |
HR Recruitment Assistant with French Hybrid | |
Team Assistant BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (56) |
Raporteaza eroarea la