Receptioner(a) - Complex hotelier Delta Dunarii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile MyPAL Travel active.


Vezi toate job-urile Receptioner(a) - Complex hotelier Delta Dunarii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro

Angajator: MyPAL Travel
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Turism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Tulcea
  • Actualizat la: 26.07.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Eden Travel este o agentie tour-operatoare licentiata, detinuta de Eden Travel Partner SRL, companie care a dezvoltat platformele online de prezentare si rezervare pentru destinatii interne ViziteazaDelta.ro si SpreMunte.ro si sistemul MyPal.travel, sistem online de prezentare si rezervare a serviciilor turistice din intreaga lume.

    Noi, reprezentantii Eden Travel, imbinanand tehnologia cu interventia umana, ne dorim si ne propunem sa facem turismul mai placut si mai accesibil tuturor, asumandu-ne rolul de Partener de Incredere in toate relatiile dezvoltate!

    Credem ca ce este facut din pasiune este facut cel mai bine, de aceea suntem o echipa ce pune suflet in fiecare cerinta care ne este adresata.

    Cerinte

    Recrutam personal pentru postul de receptioner pentru un complex hotelier de 3 stele din Delta Dunarii.

    - Certificat calificare (receptioner hotel / tehnician turism / brevet turism / facultate de turism) – reprezinta un avantaj;
    - Experienta anterioara de preferat in industria hoteliera- reprezinta un avantaj;
    - Nivel limba engleza – fluent;
    - Persoane dinamice, determinate, orientate catre client;

    Responsabilitati

    Rol:
    Cresterea satisfactiei oaspetilor, furnizand servicii de receptie eficiente, rapide, lipsite de probleme, calde, politicoase si ospitaliere in legatura cu sosirea, sederea si plecarea oaspetilor.

    Responsabilitati:
    - Este responsabil de primirea oaspetilor si procesarea rapida a cerintelor acestora;
    - Verifica listele zilnice de sosiri;
    - Intampina oaspetii hotelului intr-o maniera ospitaliera;
    - Se ocupa de indeplinirea tuturor cererilor clientilor si de furnizarea tuturor serviciilor disponibile prin colaborarea cu angajatii celorlalte departamente;
    - Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregatirea cheilor pentru oaspeti;
    - Urmareste si verifica evolutia sosirilor, actualizand fisele de inregistrare cu datele corecte: nume, adresa, modaliate de plata;
    - Se ocupa de cererile de rezervari de camere din partea oaspetilor;
    - Cunoaste tot timpul statutul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare;
    - Asigura cresterea incasarilor hotelului promovand restaurantele sau barurile hotelului;
    - Raspunde cerintelor oaspetilor cu privire la informatii despre hotel si despre zona.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (568)