Business Event Coordinator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile The KPI Institute active.


Vezi toate job-urile Business Event Coordinator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Angajator: The KPI Institute
Domeniu:
  • Marketing
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 23.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    The KPI Institute is a research institute specialized in business performance. It operates research programs in 12 practice domains, ranging from strategy and KPIs to employee performance and from customer service to innovation performance. Insights are disseminated through a variety of publications, subscriptions services and through a knowledge platform available to registered members. Support in deploying these insights in practice is offered globally through training and advisory services.

    The KPI Institute is considered today the global authority on Key Performance Indicators (KPIs) research and education. It developed the first KPI Management Framework and operates www.smartKPIs.com, the result of the research program dedicated to documenting and cataloguing how KPIs are used in practice, an online portal containing the largest collection of documented KPI examples.

    Some business facts about The KPI Institute:

    • 12+ years spent on researching KPI best practice;
    • 250+ research reports published to date;
    • 6 continents on which we deliver trainings;
    • 13 global partner organizations;
    • 35 countries where we delivered educational programs.

    Some friendly facts about The KPI Institute:

    • Flexible working hours;
    • Young and enthusiastic working environment;
    • A work environment that rewards innovative ideas;
    • Fixed monthly rate and performance bonuses;
    • Bonus days off with seniority;
    • Annual training budget;
    • Annual team buildings;
    • Pizza day;
    • Fruit days.

    Cerinte

    - Studii superioare în Comunicare, PR, Marketing constituie un avantaj;
    - Pasionat de interacțiunea cu oamenii, sociabil și cu o abordare directă înspre obținerea rezultatelor;
    - Cunoaștere a pachetului MS Office;
    - Abilități de cercetare de piață;
    - Abilități excelente de comunicare, atât conversațional, cât și în scris;
    - Abilitati în sfera creării de conținut constituie un plus;
    - Experiență în utilizarea platformelor de social media precum Facebook, Linkedin;
    - Abilități de vânzare și negociere, prezentare;
    - Abilitatea de a gestiona refuzuri;
    - Fire activă, bună capacitate de luare a deciziilor;
    - Orientat spre rezultate, agilitate de business;
    - Atenție la detalii pentru a asigura calitatea și acuratețea informațiilor;
    - Abilități de management al proiectelor, simț al responsabilității față de sarcini pentru a asigura îndeplinirea lor la standarde înalte și în timpul alocat;
    - Capacitatea de a lucra atât individual, cât și în cadrul unei echipe;
    - Cunoștințe de limba engleză.

    Responsabilitati

    - Cercetare evenimente concurente pentru a stabili perioada de desfășurare a evenimentului și a identifica tendințe în domeniu/ teme de actualitate/ speakeri cu experiență;
    - Elaborarea strategiei și a bugetului evenimentului/ realizare diagrama Gantt/ stabilire echipă proiect și sarcini pentru fiecare membru;
    - Identificarea și atragerea unor speakeri inspiraționali care să își împărtășească experiența în cadrul evenimentului;
    - Menținerea legăturii cu speakerii, asigurarea că trimit în timp util informațiile necesare lansării evenimentului în piață;
    - Colaborarea îndeaproape cu echipele de marketing și graphic design în vederea dezvoltării materialelor și a strategiei de promovare a evenimentului;
    - Asigurarea că principalele surse de promovare (site/brosură) sunt actualizate și conțin cele mai noi informați;
    - Prospectarea potenșialilor participanș la eveniment;
    - Contactarea persoanelor aflate în publicul țintă în vederea invitării la eveniment;
    - Atragerea de sponsori/parteneri;
    - Participarea la elaborarea materialelor print ale evenimentului;
    - Informarea constantă a echipei cu privire la parcursul organizatoric;
    - Furnizarea de informații cu privire la eveniment a echipei de vânzări;
    - Furnizarea de informații organizatorice/logistice de interes către participanți.