Business Consultant Oracle

Angajator: Auto Italia
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    În acest moment, Auto Italia este importatorul auto cu cel mai consistent portofoliu de mărci din România, iar ultimii doi ani au adus modele noi și competitive care au diversificat oferta noastră de vânzări. Fiat, Alfa Romeo, Fiat Professional, Abarth, Jeep și Maserati sunt brandurile pe care le reprezentăm în România printr-o rețea de 40 de showroom-uri și pentru care recrutăm specialiști ai industriei.

    Cerinte

    2-3 ani experienta in suport tehnic Oracle EBS 11; sau suport tehnic AutoMaster; sau suport tehnic webshop (apex);
    abilităti puternice de comunicare personală si servicii pentru clienti, precum si experienta anterioară într-un mediu de asistentă pentru clienti, sunt esentiale pentru această pozitie;
    Minim 1 an de experienta in rapoartele de dezvoltare cunostinte de lucru a sistemelor de baze de date relatiei (MySQL / Oracle / SQL Microsoft / APEX);
    Expunerea la dezvoltarea de software, depanare, documentare, si depanare;
    Dovedită capacitatea de a gestiona prioritătile;
    abilitati de comunicare exceptionale: abilitatea de a comunica cu acuratete si precizie instructiuni pe trepte, caută informatii si empatiza, atât verbal si în scris; trebuie să aibă capacităti de scris tehnice;
    Abilitatea de a prioritiza sarcini multiple, să adere la termenele stabilite si de a le efectua sub presiune.

    Responsabilitati

    Suport aplicatii/sisteme si pentru utilizatorii finali si/sau key users:
    Configurarea si mentinerea aplicatiilor Oracle EBS / AutoMaster / WebShop / CRM / SRM existente
    Responsabil pentru depanare si rezolvarea problemelor tehnice de nivel 1 si 2
    Responsabil pentru escaladare problemor catre echipa Oracle de dezvoltare si terte părti, după caz.
    Analizarea problemelor si cererile de imbunatatire; cercetare, recomandare si să implementare noi solutii.
    Transmiterea planificarilor de instalare / upgrade-uri si problemele curente pentru IT utilizatorilor de business.
    Responsabil cu mentinerea si dezvoltarea de noi rapoarte în Oracle
    Administarea de proiecte speciale in cadrul sistemului;
    Responsabil pentru colectarea cerintelor utilizatorilor de business, traducându-le în specificatiile tehnice pentru dezvoltarea de software nou;
    Coordonarea subcontractorilor pe întretinere de baze de date, back-up si recuperare date;
    Gestionarea si dezvoltarea / punerea în aplicare a proiectelor speciale.