Coordonator Transport International FR+GB

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Coordonator Transport International FR+GB active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.10.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Dacă eşti o persoană dinamică şi motivată, cu abilităţi de negociere şi capacitatea de anticipare a situaţiilor neprevăzute, dacă oportunitatea de a te forma şi dezvolta într-un mediu internaţional reprezintă o provocare pentru tine, atunci alătură-te echipei Transport la sediul nostru din București.
    Pentru reuşita în această misiune este nevoie de:
    • Experientă profesională de cel puţin 2 ani într-unul dintre domeniile următoare: customer service, order management, achiziţii, vânzări, transport, logistică;
    • Cunoaşterea limbilor Engleză şi Franceză nivel B2;
    • Disponibilitate pentru deplasări ocazionale în Franţa şi România;
    • Cunoştinţe de utilizare pachet Microsoft Office (îndeosebi Excel);
    • Cunoştinte SAP (reprezintă un avantaj);
    • Bună capacitate de organizare;
    • Gândire analitică;
    • Atenţie la detalii.

    Responsabilitati

    În calitate de Logistics Process Officer în Veo, principalele tale misiuni vor fi:
    • Contactarea furnizorilor de marfă din Europa pentru a asigura aprovizionarea platformelor logistice şi a organiza transporturile;
    • Organizarea transportului de marfă de la furnizorii din Europa către platformele logistice şi urmărirea comenzilor pâna la receptionarea mărfii;
    • Negocierea tarifelor de transport pentru a identifica cea mai bună soluţie de livrare;
    • Stabilirea telefonică şi prin e-mail a datelor şi orelor de livrare la platformele de destinaţie;
    • Informarea serviciului Achiziţii şi Marketing despre comenzile blocate;
    • Comunicarea cotaţiilor de transport la cererea serviciului Marketing.

    Alte informatii

    Beneficii :
    • Formare la nivelul companiei și internaţional;
    • Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    • Pachet salarial și mediu de lucru atractive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (74)