Manager Financiar Magazin

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ALTEX Romania active.


Vezi toate job-urile Manager Financiar Magazin active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ALTEX Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 26.07.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Altex Romania reprezinta poate cel mai bun exemplu de antreprenoriat de succes din tara noastra. In peste 25 de ani de provocari si adaptari la schimbarile mediului de afaceri, Altex a trecut de la un business local de import de televizoare la liderul pietei romanesti de retail. Cum? Avand mereu o relatie buna cu clientul si adaptand infrastructura, astfel incat sa corespunda exigentelor retailului romanesc.

    Inca de la infiintare, compania Altex si-a propus sa ofere produse de calitate adecvate nevoilor consumatorilor si solutii de finantare acesibile.

    Cerinte

    · Studii superioare economice finalizate (Facultatea de Finante Banci sau Contabilitate)
    · Experienta minim 1 an intr-o pozitie cu activitate similara (experienta in Retail reprezinta un avantaj)
    · Spirit antreprenorial si initiativa
    · Bune abilitati de organizare
    · Orientare catre rezultate
    · Implicare in crearea si implimentarea unui sistem eficient de control al cash-ului si al stocului
    · Orientare catre cerintele pietei si ale clientului
    · Atentie la detaliu si acuratete in inregistrarea operatiunilor
    · Bune cunostinte de operare PC (MS Office)

    Responsabilitati

    · Coordoneaza activitatea casierilor din subordine;
    · Urmareste si verifica tranzactiile zilnice, soldurile clientilor;
    · Asigura inregistrarea sistematica si cronologica, prelucrarea si pastrarea informatiilor referitoare la activitatea economica a magazinului;
    · Genereaza si verifica rapoartele aferente stocurilor;
    · Organizeaza si gestioneaza din punct de vedere economic activitatea magazinului;
    · Intocmeste situatii si rapoarte financiar-contabile;
    · Verifica si transmite lunar documentele aferente activitatii economice (registru de casa, tichete cadou, monetar, raport memorie fiscala lunara, decont, fise de lichiadare);
    · Asigura gestionarea activitatii legate de inchiderea/deschiderea de magazine.

    Alte informatii

    Ce vei castiga din aceasta experienta:

    • Oportunitati de dezvoltare a carierei in cadrul companiei si posibilitati reale de promovare;
    • Traininguri oferite de companie, adaptate nevoilor tale de dezvoltare si tendintelor pietei;
    • Pachet salarial competitiv (parte fixa plus parte variabila in functie de rezultate/performanta - prin atingerea indicatorilor de performanta);
    • Tichete de masa, prime anuale si reduceri la servicii medicale;
    • Mediu de lucru placut, colegi entuziasti si program de lucru in ture.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (400)