Contabil (cabinet de expertiză franceză)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Contabil (cabinet de expertiză franceză) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 06.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Deținem formula de succes garantat pentru cariera ta profesională: expertiză contabilă și limba franceză, într-un cadru ce vizează perfecționarea continuă.
    Oferim oportunitatea de a te integra într-un mediu internațional, alături de specialiști in domeniu, din Franța.
    Căutăm un coleg dornic de o colaborare pe termen lung și de calitate.



    Profil:
    - Cunostinṭe de limbă franceză la nivel mediu (B1 –B2);
    - Studii superioare finalizate, profil real (contabilitate, economie, matematică, informatică, etc);
    - Experiență de lucru relevantă în contabilitate/ bănci/ trezorerie/secretariat, administrativ/alte domenii conexe – reprezintă un avantaj;
    - Cunostinṭe de utilizare pachet Microsoft Office;
    - Gândire logico-matematică dezvoltată;
    - Orientare către cifre;
    - Prezență de spirit, dinamism, rigurozitate și flexibilitate în gândire;
    - Motivat de evoluţie și de stabilitate profesională.

    Responsabilitati

    Responsabilități:
    - Înregistrarea în contabilitate a tuturor operaţiunilor specifice societăţilor din portofoliu, respectând deadline-urile impuse;
    - Înregistrarea tranzacţiilor bancare;
    - Elaborarea scadenţarelor facturilor aflate la plata, cu scopul de a respecta angajamentele financiare ale societăţilor care fac parte din portofoliul gestionat;
    - Analiza zilnică a cifrei de afaceri a societăţilor din portofoliu, cu scopul de a detecta eventualele anomalii sau diferenţe;
    - Manipularea conturilor de amortizare pentru diferitele bunuri din patrimoniul societăţilor gestionate;
    - Îndeplinirea altor sarcini (cu referire la înregistrările contabile periodice) trasate de către superiorul ierarhic.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Formare de specialitate oferită de către un expert contabil din Franța;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial și mediu de lucru atractive.