Contabil (cabinet de expertiză franceză)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Contabil (cabinet de expertiză franceză) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 06.10.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Deținem formula de succes garantat pentru cariera ta profesională: expertiză contabilă și limba franceză, într-un cadru ce vizează perfecționarea continuă.
    Oferim oportunitatea de a te integra într-un mediu internațional, alături de specialiști in domeniu, din Franța.
    Căutăm un coleg dornic de o colaborare pe termen lung și de calitate.



    Profil:
    - Cunostinṭe de limbă franceză la nivel mediu (B1 –B2);
    - Studii superioare finalizate, profil real (contabilitate, economie, matematică, informatică, etc);
    - Experiență de lucru relevantă în contabilitate/ bănci/ trezorerie/secretariat, administrativ/alte domenii conexe – reprezintă un avantaj;
    - Cunostinṭe de utilizare pachet Microsoft Office;
    - Gândire logico-matematică dezvoltată;
    - Orientare către cifre;
    - Prezență de spirit, dinamism, rigurozitate și flexibilitate în gândire;
    - Motivat de evoluţie și de stabilitate profesională.

    Responsabilitati

    Responsabilități:
    - Înregistrarea în contabilitate a tuturor operaţiunilor specifice societăţilor din portofoliu, respectând deadline-urile impuse;
    - Înregistrarea tranzacţiilor bancare;
    - Elaborarea scadenţarelor facturilor aflate la plata, cu scopul de a respecta angajamentele financiare ale societăţilor care fac parte din portofoliul gestionat;
    - Analiza zilnică a cifrei de afaceri a societăţilor din portofoliu, cu scopul de a detecta eventualele anomalii sau diferenţe;
    - Manipularea conturilor de amortizare pentru diferitele bunuri din patrimoniul societăţilor gestionate;
    - Îndeplinirea altor sarcini (cu referire la înregistrările contabile periodice) trasate de către superiorul ierarhic.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Formare de specialitate oferită de către un expert contabil din Franța;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial și mediu de lucru atractive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national