Corporate Credit Administrator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile Corporate Credit Administrator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Prezenta din 2004 pe piata bancara locala, OTP Bank Romania si-a propus sa devina o banca universala puternica, care sa ofere servicii complete pentru clienti persoane fizice si companii.

    In ultimii 11 ani de cand OTP Bank a intrat pe piata din Romania am demonstrat ca avem capacitatea de a intelege nevoile clientilor si contextul actual al pietei si ca suntem un partener de incredere in furnizarea de servicii financiare.

    In OTP Group, oamenii dau valoare si sunt o adevarata resursa. De aceea, OTP Bank Romania recunoaste, atrage, dezvolta si expune spre calitate si profesionalism capitalul uman, rezultatul fiind o echipa tanara aflata intr-un continuu proces de perfectionare.

    Cerinte

    - Studii superioare economice finalizate;
    - Gandire analitica;
    - Experienta de minimun 2 ani in administrarea creditelor corporate;
    - Experienta in tranzactii tip project finance, real estate;
    - Experienta pe sindicalizari constituie un plus;
    - Capacitatea de analiza si sinteza.

    Responsabilitati

    - Redacteaza contractele de credit si de garantii aferente clientilor corporate;
    - Valideaza intrarea in vigoare a contractelor de credit, prin verificarea conformitatii acestora cu decizia de aprobarea a creditului si cu regulamentele interne, construirea garantiilor aferente creditului si indeplinirea conditiilor de incheiere a contractului de credit;
    - Asigura introducerea datelor aferente creditelor in sistemul informatic precum si a modificarilor daca este cazul si a conditiilor de monitorizare in Calendarul de Monitorizare;
    - Se asigura ca toate verificarile aferente tranzactiei exista si permit implementarea tranzactiei/tragerii in conformitate cu normele si procedurile in vigoare;
    - Autorizeaza tragerile de credit, conform normelor in vigoare, pentru creditele acordate sucursalelor de care raspund;
    - Efectueaza periodic operatiuni de control intern asupra tranzactiilor din portofoliu de care raspunde in vederea identificarii unor potentiale deficiente, dispunecorectarea deficientelor constatate, urmareste si verifica masurile intreprinse in vederea remedierii deficientelor si evitarea aparitiei lor pe viitor;
    - Este responsabil de monitorizarea in vederea indeplinirii in termenul si forma corespunzatoare a conditiilor referitoare la garantiile aferente tranzactiilor/ clientilor pe care ii gestioneaza;
    - Este responsabil de implementarea tranzactiilor in intervalul de timp corespunzator prevazut in norme, procedure, descrierea de produs etc;
    - Raspunde de buna gestionare a dosarelor clientilor apartinand unitatii teritoriale de care raspunde/clientilor/tranzactiilor repartizate;
    - Colaboreaza in mod constructiv cu unitatile teritoriale/ persoanele care tin legatura cu clientii in vederea implementarii in bune conditii a aprobarii/ efectuarii tragerilor;
    - Propune, atunci cand este cazul, modificarea reglementarilor in vigoare pe baza constatarilor facute.
    - Participa la elaborarea reglementarilor interne privin activitatea de administrare si monitorizare credite.
    - Participa in alte proiecte si activitati repartizate de superiori.