Corporate Credit Administrator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile Corporate Credit Administrator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Ne place să credem că oamenii vin la noi atunci când au nevoie de sprijin pentru realizarea unui vis. Banca este o instituție serioasă, dar asta nu înseamnă că banking-ul nu poate fi cool. Cum? Printr-o cultură organizațională deschisă, în care valorile angajaților, adică ale tale, se unesc cu valorile OTP Bank.

    Am vrea ca și tu să crezi în valorile noastre și să le consolidăm împreună. Știm că noua generație face lucrurile diferit și vrem să învățăm asta de la tine. Încurajăm dialogul, colaborarea, creativitatea, soluțiile digitale.

    La OTP Bank, susținem și promovăm o atitudine financiară responsabilă. Ne implicăm în comunitate, prin programele de educație financiară pentru copii și tineri dezvoltate de Fundația Dreptul la Educație și oferim angajaților șansa de a se implica în programe de voluntariat în toată țara, prin intermediul programului OTP Community.

    Cerinte

    - Studii superioare economice finalizate;
    - Gandire analitica;
    - Experienta de minimun 2 ani in administrarea creditelor corporate;
    - Experienta in tranzactii tip project finance, real estate;
    - Experienta pe sindicalizari constituie un plus;
    - Capacitatea de analiza si sinteza.

    Responsabilitati

    - Redacteaza contractele de credit si de garantii aferente clientilor corporate;
    - Valideaza intrarea in vigoare a contractelor de credit, prin verificarea conformitatii acestora cu decizia de aprobarea a creditului si cu regulamentele interne, construirea garantiilor aferente creditului si indeplinirea conditiilor de incheiere a contractului de credit;
    - Asigura introducerea datelor aferente creditelor in sistemul informatic precum si a modificarilor daca este cazul si a conditiilor de monitorizare in Calendarul de Monitorizare;
    - Se asigura ca toate verificarile aferente tranzactiei exista si permit implementarea tranzactiei/tragerii in conformitate cu normele si procedurile in vigoare;
    - Autorizeaza tragerile de credit, conform normelor in vigoare, pentru creditele acordate sucursalelor de care raspund;
    - Efectueaza periodic operatiuni de control intern asupra tranzactiilor din portofoliu de care raspunde in vederea identificarii unor potentiale deficiente, dispunecorectarea deficientelor constatate, urmareste si verifica masurile intreprinse in vederea remedierii deficientelor si evitarea aparitiei lor pe viitor;
    - Este responsabil de monitorizarea in vederea indeplinirii in termenul si forma corespunzatoare a conditiilor referitoare la garantiile aferente tranzactiilor/ clientilor pe care ii gestioneaza;
    - Este responsabil de implementarea tranzactiilor in intervalul de timp corespunzator prevazut in norme, procedure, descrierea de produs etc;
    - Raspunde de buna gestionare a dosarelor clientilor apartinand unitatii teritoriale de care raspunde/clientilor/tranzactiilor repartizate;
    - Colaboreaza in mod constructiv cu unitatile teritoriale/ persoanele care tin legatura cu clientii in vederea implementarii in bune conditii a aprobarii/ efectuarii tragerilor;
    - Propune, atunci cand este cazul, modificarea reglementarilor in vigoare pe baza constatarilor facute.
    - Participa la elaborarea reglementarilor interne privin activitatea de administrare si monitorizare credite.
    - Participa in alte proiecte si activitati repartizate de superiori.