Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Front Desk Assistant Bucharest
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Front Desk Assistant Bucharest active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23.07.2017 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
• Cunoștințe de Limba Engleză – nivel mediu conversațional;
• Capacitate de organizare și de prioritizare a task-urilor;
• Excelente abilități de comunicare și relaționare;
• Cunoștințe de operare PC (pachet Microsoft Office);
• Experiență profesională de minimum 1 an în domeniul administrativ-secretariat – reprezintă un avantaj.
În calitate de Front Desk Assistant vei gestiona sarcinile specifice bunei desfășurări a activității de Recepție și vei fi implicat în soluționarea de diverse sarcini administrative.
Principalele tale responsabilități vor fi:
• Gestionarea relației cu publicul și cu colaboratorii externi;
• Menținerea relației cu partenerii firmei (clienți, furnizori etc);
• Asigurarea protocolului necesar în timpul delegațiilor sau ședințelor de lucru;
• Gestionarea activităților administrative ale sediului;
• Preluarea apelurilor telefonice și a corespondenței interne și internaționale;
• Realizarea de rapoarte săptămânale, lunare sau la cerere, precum și agende de întâlniri.
Beneficii :
- Formare la nivelul companiei;
- Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
- Pachet salarial atractiv.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Front Desk Consultant Aplica fara CV | |
Assistant Front Office - Part time 4h (f/m) BUCURESTI, | |
Continuous Improvement Executive Assistant – Bucharest or remote Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (30) |
Raporteaza eroarea la