Asistent Contabil

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent Contabil active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.08.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutăm o persoană organizată și responsabilă pentru a se alătura departamentului Departamentului Financiar–Contabil, la sediul nostru din București.



    Pentru reușita în această misiune este nevoie de: 





    Atenție la detalii și la acuratețea datelor; 

    Plăcerea de a lucra cu cifrele și de a gestiona diverse situații financiare; 

    Autonomie, capacitate de adaptare; 

    Studii economice, cunoștințe contabile reprezintă un avantaj; 

    Cunoștințe de limba franceză nivel mediu (reprezintă un avantaj); 

    Cunoștințe SAP (reprezintă un avantaj).

    Responsabilitati

    În calitate de Asistent/ă contabil principalele tale misiuni vor fi:





    Înregistrarea facturilor în programul de contabilitate 

    Realizarea plăților către furnizorii interni și externi; 

    Actualizarea periodică a bazelor de date privind clienții și furnizorii societăților alocate și asigurarea arhivarii în condiții de maximă confidențialitate a documentelor specifice; 

    Elaborarea de rapoarte privind operațiunile/articolele înregistrate în sistemele informaționale, cu scopul de a detecta eventualele anomalii; 

    Preluarea, înregistrarea, distribuirea informațiilor în format electronic sau fizic către departamentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței în format fizic și electronic, gestiunea mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlaltor angajați; 

    Participarea la realizarea situațiilor financiare periodice pe un portofoliu de clienți avuți în gestiune; 

    Asigurarea păstrării confidențialității informațiilor și a documentelor legate de angajator și partenerii de proiect.

    Alte informatii

    Beneficii :


    - Formare in cadrul companiei;
    - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
    - Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (64)