Manager Recuperare Senior

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Manager Recuperare Senior active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.07.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Studii superioare economice sau/si juridice;
    Vechime minima in specialitate de 3 ani, din care minim 2 ani in institutii financiar-bancare si/sau procesul de insolventa;
    Cunostinte activitate bancara (recuperare);
    Cunoasterea obiectivelor strategice ale bancii;
    Cunostinte economice si financiare ;
    Cunostinte legislative pentru societatile comerciale din Romania;
    Cunostinte aprofundate privind normele insolventei si practicilor judiciare;
    Tehnici de control si monitorizare;
    Analiza cerintelor clientilor;
    Limba engleza la nivel mediu;
    Cunostinte IT – MS Office;
    Disponibilitate de a calatori;
    Permis de conducere.

    Responsabilitati

    Gestioneaza in mod activ cazurile din portofoliul alocat si monitorizează stadiul acestora si realizarea in timp a actiunilor si deciziilor; realizeaza activitatile cu grad ridicat de complexitate din cadrul departamentului.
    Acorda sprijin si indruma managerul de recuperare pe tranzactiile gestionate de acesta, respectiv verifica/revizuieste documentatia de credit inainte a fi transmisa decidentilor comform limelor de autoritate.
    Verifica, gestioneaza si monitorizeaza in mod pro-activ portofoliul si cazurile ce ii sunt repartizate conform reglementarilor interne specifice activitatii desfasurate pentru a evita deteriorarea situatiei clientului/ pozitiei bancii si a ratelor de recuperare pana la recuperarea integrala a creantelor bancii, sau solutionarea cazului.
    In cazuri speciale, gestioneaza clienti noi, respectiv activitatea de acordare de finantari noi (ca si solutii eficiente aferente cazurilor aflate in portofoliu).
    Initiaza actiunile si analizele necesare formularii unei propuneri de recuperare prin procese legale, a creantelor bancii pentru clientii din portofoliile alocate, propunere ce va fi supusa aprobarii conform limitelor de autoritate.
    Furnizeaza informatiile necesare elaborarii si semnarii, conform reglementarilor interne ale bancii, a documentelor contractuale care se creeaza ca urmare a intelegerilor sau negocierilor survenite intre banca si clientii din portofoliul gestionat sau terte parti.
    Colaboreaza activ, cu consilierii juridici/executorii bancari/administratorii judiciari/speciali si lichidator implicati in cazurile ce fac obiectul analizei, in vederea asigurarii bunei derulari a procedurilor judiciare.
    Elaboreaza rapoarte de activitate (inclusiv rapoarte de vizite) si informeaza, conform frecventelor stabilite, superiorul ierarhic.
    Verifica implementarea corecta in sistemele bancii a aprobarilor primite (scadente, garantii, polite de asigurare etc) in conformitate cu procedurile interne, dupa ce primeste confirmarea ca implementarea a fost finalizata si monitorizeaza existenta si actualizarea acestora.
    Responsabil cu completarea chestionarelor de eligibilitate, in conformitate cu procedurile aplicabile. Initiaza actiuni pentru a remedia situatiile de ne-eligibilitate, atunci cand este cazul.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (70)