Account Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Account Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.07.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Studii superioare de lunga duratain domeniul economic,juridic sau tehnic si cursuri de specializare corespunzatoare.
    Vechime minima in activitate de 2 ani, din care minim 1 an in institutii financiar-bancare.
    Cunostinte IT (ex: Microsoft Office);
    Cunostinte economice si financiare ;
    Cunostinte legislative pentru societatile comerciale din Romania;
    Analiza cerintelor clientilor;
    Cunostinte despre piata bancara.

    Responsabilitati

    Ofera suport departamentelor de workout corporate in procesul de transfer a clientilor in/din administrare normala si in procesul de intocmire a aplicatiilor de credit, in ceea ce priveste solicitarea avizelor de legalitate/ rapoartelor de evaluare a garantiilor si identificarea posibilitatilor tehnice de implementare a tranzactiilor in sistem;
    Informeaza functiile de workout corporate cu privire la documentele necesare pentru implementarea tranzactiilor de restructurare/prelungire/revizie anuala aprobate, pregateste pachetul complet si il transmite catre directia responsabila pentru verificarea conditiilor precedente;
    Initiaza solicitari privind tragerile de credit din plafoanele aprobate si efectueaza activitati specifice legate de emiterea/modificarea scrisorilor de garantie cu cash collateral;
    Colecteaza documentele solicitate in cadrul procesului de monitorizare si le transmite catre directia responsabila cu verificarea indeplinirii conditiilor;
    Colecteaza documentatia necesara in vederea elaborarii documentelor contractuale de credit si o transmite catre entitatea responsabila ;
    Contacteaza clientul in legatura cu anumite solicitari recurente, precum prezentarea situatiilor financiare/a altor documente care fac obiectul monitorizarii sau in legatura cu situatii punctuale privind procesarea anumitor tranzactii/operatiuni;
    Coordoneaza procesul de semnare a documentelor contractuale impreuna cu managerul de restructurare/recuperare (stabileste cu clientul data si locatia semnarii, listeaza pachetul de documente contractuale in vederea semnarii, colecteaza documentele semnate);
    Verifica documentatia din dosarul juridic al clientului/de cont curent/aferenta produselor de pasiv si transmite instructiuni de deschidere/actualizare in Sibcor datelor de client, a conturilor curente si produselor atasate, a conturilor de depozit si a altor conturi de pasiv (inclusiv pentru conturile de depozit colateral sau alte conturi prevazute in contractele de credit) ;
    Transmite catre entitatile responsabile cu stocarea centralizata a documentelor/arhivare documentele aferente creditelor in derulare si creditelor inchise, conform reglementarilor interne ; solicita retragerea documentelor de credit din Storage/arhiva, daca este cazul;
    Colecteaza si furnizeaza documentele/informatiile solicitate de catre auditorii interni si externi si de catre Directia Juridica/Directia Conformitate;
    Asigura suport in legatura cu creantele vandute de banca, respectiv : nvestigheaza si furnizeaza informatii in legatura cu creantele vandute, solicita monografii contabile si transmite instructiuni pentru implementarea hotararilor judecatoresti, solicita stergerea garantiilor etc.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI, Alt oras,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (80)