Inspector Resurse Umane (salarizare)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ALTEN Romania active.


Vezi toate job-urile Inspector Resurse Umane (salarizare) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: ALTEN Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    ALTEN Romania, a subsidiary of ALTEN Group – with a unique position as a European Leader in IT & Engineering Consulting, was established in 2006 in Bucharest, with the aim to provide technical consulting for the customers of this specific market. Since its inception, the company grew and now has offices in Bucharest, Timisoara, Sibiu and Cluj-Napoca.
    Through its team of over 300 specialists in software development, business analysis, business intelligence, PMO, Project Management, testing, technical support, automotive and aerospace engineering, ALTEN Romania is providing specialized services, both on the local and international markets in business sectors such as: aerospace, automotive, finances, pharmaceutics and telecom.
    ALTEN Romania has a technical team of consultants and experts in engineering specialized in CATIA V5, NewPDM, SolidWorks, Matlab/Simulink, HIL, Autosar and others, while the IT Division has precise specializations like: Java, .NET, PHP, C#, C++, SIEBEL, Informatica PowerCenter, Cognos, MS BI and Oracle BI, BSCS and more.

    Cerinte

    - Persoana responsabila, punctuala, dinamica, orientata spre rezultate
    - Studii superioare finalizate, certificat de inspector resurse umane si certificat de inspector salarizare
    - Experienta profesionala relevanta intr-o pozitie similara
    - Cunostinte solide privind legislatia specifica;
    - Cunostinte foarte bune de MS Office si a unui program de salarizare, preferabil Cometa
    - Cunostinte de limba engleza cel putin la nivel conversational
    - Abilitate de a lucra cu termene limita
    - Abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii, foarte buna gestionare a timpului

    Responsabilitati

    - Intocmirea si operarea documentelor de salarizare (centralizatoare, declaratii fiscale, op etc)
    - Calcularea si plata salariilor si a taxelor aferente
    - Intocmire dosare angajati
    - Intocmirea contractelor de munca si a fiselor de post
    - Intocmirea deciziile de suspendare, detasare, incetare ale contractelor de munca
    - Inregistrarea și transmiterea corectă și la termen a datelor în REVISAL si Reges
    - Intocmirea dosarului de pensionare
    - Primirea și arhivarea cererilor de concedii (de odihnă, pentru evenimente speciale, fără plată, de formare profesională). Primirea, analiza și arhivarea formularelor de concedii medicale
    - Realizarea și eliberarea adeverințelor solicitate de angajati
    - Organizarea controlului medicale de medicina muncii initial (la angajare) si periodic
    - Organizarea si urmarirea procesului de evaluare a angajatilor, în funcție de procedura stabilita la nivel de societate
    - Oferirea informaţiilor privind problemele de personal managementului si angajatilor
    - Suport pentru angajati pentru aplicatiile interne de gestiune si comunicare interna

    Alte informatii

    Ne puteti aplica si direct la adresa: andra.campan {@} alten . com