Operator Facturare/Incasare - zona Vitan
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Operator Facturare/Incasare - zona Vitan active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.07.2017 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
- cunostinte de contabilitate primara
- buna gestionare a activitatilor de volum
- experienta de lucru intr un ERP sau Excel
* Intocmeste facturile in ERP pe baza comenzilor transmise de agentii de vanzare
• Pune la dispozitia ASM/DG stocul extras din ERP
• Primeste, inregistreaza, prelucreaza documentelor contabile primare
• Urmareste ca intreaga corespondenta si toate documentele care stau la baza inregistrarilor contabile sa fie indosariate si arhivate in conformitate cu reglementarile in vigoare
• Intocmeste contabilitatea primara a firmei
• Zilnic, inregistreaza in “Registru de casa” documentele aferente incasarilor si platilor efectuate
• Primeste si transmite comunicarile telefonice
• Realizeaza si urmareste emiterea facturilor cu ajutorul sistemului de prelucrare automata a datelor
• Indosariaza documentele cu care lucreaza si supervizeaza arhivarea lor;
• Face parte din comisia de inventariere lunara si anuala a stocurilor de marfuri
• Cere verificarea la gestionar stocurile de marfa faptice cu cele scriptice
• Va semnala conducerii orice nereguli intervenite
• Verifica incasarile, provenienta si distribuirea acestora
• Tine evidenta operativa a facturilor
• Urmăreşte desfăşurarea activităţilor descrise în documentaţia HACCP;
• Identifica si comunica in timp util orice risc care poate afecta siguranta si calitatea produselor din depozit; identifica solutii pe care le propune spre minimizarea acestor riscuri;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Logistics Process Operator BUCURESTI, | |
Operator Depozit de curierat Aplica fara CV | |
Operator Introducer si Validare Date Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (29) |
Raporteaza eroarea la