Operator Facturare/Incasare - zona Vitan

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Operator Facturare/Incasare - zona Vitan active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.07.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    - cunostinte de contabilitate primara
    - buna gestionare a activitatilor de volum
    - experienta de lucru intr un ERP sau Excel

    Responsabilitati

    * Intocmeste facturile in ERP pe baza comenzilor transmise de agentii de vanzare
    • Pune la dispozitia ASM/DG stocul extras din ERP
    • Primeste, inregistreaza, prelucreaza documentelor contabile primare
    • Urmareste ca intreaga corespondenta si toate documentele care stau la baza inregistrarilor contabile sa fie indosariate si arhivate in conformitate cu reglementarile in vigoare
    • Intocmeste contabilitatea primara a firmei
    • Zilnic, inregistreaza in “Registru de casa” documentele aferente incasarilor si platilor efectuate
    • Primeste si transmite comunicarile telefonice
    • Realizeaza si urmareste emiterea facturilor cu ajutorul sistemului de prelucrare automata a datelor
    • Indosariaza documentele cu care lucreaza si supervizeaza arhivarea lor;
    • Face parte din comisia de inventariere lunara si anuala a stocurilor de marfuri
    • Cere verificarea la gestionar stocurile de marfa faptice cu cele scriptice
    • Va semnala conducerii orice nereguli intervenite
    • Verifica incasarile, provenienta si distribuirea acestora
    • Tine evidenta operativa a facturilor
    • Urmăreşte desfăşurarea activităţilor descrise în documentaţia HACCP;
    • Identifica si comunica in timp util orice risc care poate afecta siguranta si calitatea produselor din depozit; identifica solutii pe care le propune spre minimizarea acestor riscuri;

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Chitila,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Chitila,

    Vezi job-uri similare (29)