Account Manager B2B (cu experienta de min 3 ani in Banking / IT / Telecom)

Angajator: Adina Bigas
Domeniu:
  • Banci
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.06.2017
    Scurta descriere a companiei


    Oferim servicii de consultanta resurse umane si recrutare personal pentru companii in crestere sau aflate in etape de transformare organizationala. 

    Mai jos puteti gasi informatii cu privire la profilul pentru care recrutam acum pentru un Client de-al nostru.

    Cerinte

    Profil general:

    Experienţă demonstrată, de cel puţin 3 ani în vânzări B2B (experienţă în vânzări din domeniul IT, Telekom, Banking reprezintă un avantaj).
    Studii universitare cu profil economic/tehnic.
    Cunoștinţe solide despre modul de gestionare a proceselor într-o company privată.
    Atitudine proactivă, creativitate, abilitatea de a dezvolta un portofoliu de clienţi.
    Orientare către client, dedicare pentru a satisface aşteptările şi cerinţele clienţilor, dinamism, seriozitate.
    Posesor carnet conducere categoria B.

    Responsabilitati

    Descriere post:

    Contribuie la menţinerea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi.
    Identifică şi evaluează constant nevoile clienţilor potenţiali şi existenţi şi le transformă în oportunităţii de vânzare a produselor şi serviciilor companiei.
    Actionează activ pentru găsirea şi atragerea de noi clienţi; contribuie la acţiunile de prospectare piaţă.
    Promovează imaginea şi soluţiile oferite de companie în relaţia directă cu clienţii; planifică/ participă la întâlniri cu clienţii existenţi şi potenţiali
    Generează documente specifice activităţii de vânzări (oferte, comenzi, rapoarte, etc)
    Contribuie la realizarea de prezentări pentru clienţi şi le susţine când se solicită.
    Realizează activitatea de documentare pentru întocmirea de oferte.
    Realizează follow-up la întâlnirile de vânzari.
    Asigură suportul post-vânzare prin intermediul unui management efectiv al conturilor.
    Urmareşte evoluţia vânzărilor, identifică şi propune superiorului ierarhic măsuri de corecţie/ optimizare.
    Întreprinde activităţi de analiză/ control/ raportare a rezultatelor şi eficienţei iniţiativelor avute.
    Monitorizează permanent piaţa şi concurenţa.