Account Manager B2B (cu experienta de min 3 ani in Banking / IT / Telecom)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adina Bigas active.


Vezi toate job-urile Account Manager B2B (cu experienta de min 3 ani in Banking / IT / Telecom) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Adina Bigas
Domeniu:
  • Banci
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Cluj Napoca
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 06.05.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei


    Oferim servicii de consultanta resurse umane si recrutare personal pentru companii in crestere sau aflate in etape de transformare organizationala. 

    Mai jos puteti gasi informatii cu privire la profilul pentru care recrutam acum pentru un Client de-al nostru.

    Cerinte

    Profil general:

    Experienţă demonstrată, de cel puţin 3 ani în vânzări B2B (experienţă în vânzări din domeniul IT, Telekom, Banking reprezintă un avantaj).
    Studii universitare cu profil economic/tehnic.
    Cunoștinţe solide despre modul de gestionare a proceselor într-o company privată.
    Atitudine proactivă, creativitate, abilitatea de a dezvolta un portofoliu de clienţi.
    Orientare către client, dedicare pentru a satisface aşteptările şi cerinţele clienţilor, dinamism, seriozitate.
    Posesor carnet conducere categoria B.

    Responsabilitati

    Descriere post:

    Contribuie la menţinerea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi.
    Identifică şi evaluează constant nevoile clienţilor potenţiali şi existenţi şi le transformă în oportunităţii de vânzare a produselor şi serviciilor companiei.
    Actionează activ pentru găsirea şi atragerea de noi clienţi; contribuie la acţiunile de prospectare piaţă.
    Promovează imaginea şi soluţiile oferite de companie în relaţia directă cu clienţii; planifică/ participă la întâlniri cu clienţii existenţi şi potenţiali
    Generează documente specifice activităţii de vânzări (oferte, comenzi, rapoarte, etc)
    Contribuie la realizarea de prezentări pentru clienţi şi le susţine când se solicită.
    Realizează activitatea de documentare pentru întocmirea de oferte.
    Realizează follow-up la întâlnirile de vânzari.
    Asigură suportul post-vânzare prin intermediul unui management efectiv al conturilor.
    Urmareşte evoluţia vânzărilor, identifică şi propune superiorului ierarhic măsuri de corecţie/ optimizare.
    Întreprinde activităţi de analiză/ control/ raportare a rezultatelor şi eficienţei iniţiativelor avute.
    Monitorizează permanent piaţa şi concurenţa.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (770)