Account Manager B2B (cu experienta de min 3 ani in Banking / IT / Telecom)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Adina Bigas active.Vezi toate job-urile Account Manager B2B (cu experienta de min 3 ani in Banking / IT / Telecom) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Adina Bigas |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.05.2018 |
Remote work: | On-site |
Oferim servicii de consultanta resurse umane si recrutare personal pentru companii in crestere sau aflate in etape de transformare organizationala.
Mai jos puteti gasi informatii cu privire la profilul pentru care recrutam acum pentru un Client de-al nostru.
Profil general:
Experienţă demonstrată, de cel puţin 3 ani în vânzări B2B (experienţă în vânzări din domeniul IT, Telekom, Banking reprezintă un avantaj).
Studii universitare cu profil economic/tehnic.
Cunoștinţe solide despre modul de gestionare a proceselor într-o company privată.
Atitudine proactivă, creativitate, abilitatea de a dezvolta un portofoliu de clienţi.
Orientare către client, dedicare pentru a satisface aşteptările şi cerinţele clienţilor, dinamism, seriozitate.
Posesor carnet conducere categoria B.
Descriere post:
Contribuie la menţinerea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi.
Identifică şi evaluează constant nevoile clienţilor potenţiali şi existenţi şi le transformă în oportunităţii de vânzare a produselor şi serviciilor companiei.
Actionează activ pentru găsirea şi atragerea de noi clienţi; contribuie la acţiunile de prospectare piaţă.
Promovează imaginea şi soluţiile oferite de companie în relaţia directă cu clienţii; planifică/ participă la întâlniri cu clienţii existenţi şi potenţiali
Generează documente specifice activităţii de vânzări (oferte, comenzi, rapoarte, etc)
Contribuie la realizarea de prezentări pentru clienţi şi le susţine când se solicită.
Realizează activitatea de documentare pentru întocmirea de oferte.
Realizează follow-up la întâlnirile de vânzari.
Asigură suportul post-vânzare prin intermediul unui management efectiv al conturilor.
Urmareşte evoluţia vânzărilor, identifică şi propune superiorului ierarhic măsuri de corecţie/ optimizare.
Întreprinde activităţi de analiză/ control/ raportare a rezultatelor şi eficienţei iniţiativelor avute.
Monitorizează permanent piaţa şi concurenţa.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Key Account Manager Hybrid | |
Telephone Account Manager- Bucuresti Aplica fara CV | |
B2B Sales Representative Hybrid | |
Vezi job-uri similare (770) |
Raporteaza eroarea la