Inginer Suport Operational VoIP_ IMS_ Broadband

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Inginerie
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.06.2017
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

    Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

    Cerinte

    CERINTELE POSTULUI:
     Diploma în domeniul ingineriei, al calculatoarelor sau telecomunicatiilor (Automatica, Electronică, Cibernetică)
     Cel putin o certificare recunoscută internaţional (De ex.: Cisco, Microsoft etc.)

    Experienţa în muncă:
     Minim 2 ani într-o poziţie cu responsabilităţi în domeniu;

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
     Engleză – fluent;
     Aptitudini analitice si de sinteza;
     Rapiditate si acuratete in decizii;
     Rezistenta la stres;
     Capacitate de lucru in echipa, abilitati de comunicare;
     Atitudine proactiva si initiativa;
     Certificările CCNP/CCIP constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    SCOP: Indeplineşte sarcini tehnice complexe care sunt parte a unui proces operativ continuu la nivel national si international, cu scopul de a facilita accesul în bandă largă la Internet al clienţilor, configurează servicii bussines VPN , Metronet, livreaza si intretine circuitele configurate in zona de acces (BB & NB) dar si servicii de VoBB , SIP trunk si VOIP.

    RESPONSABILITĂŢI:
     Diagnosticarea si remedierea incidentelor apărute în furnizarea serviciilor la nivel naţional;
     Participarea la implementarea noilor proiecte de client;
     Participarea la designul serviciilor;
     Elaborarea materialelor sub formă de instrucţiuni şi proceduri de operare;
     Deschiderea de tichete la furnizori (în paralel face analiza internă propunând soluţii pentru incidentele majore);
     Analizarea soluţiilor primite şi propunerea, dacă este cazul, de corecţii sau de alternative
     Efectuarea de verificări perodice şi auditări pentru a asigura integritatea datelor şi respectarea standardelor de calitate