Inginer Suport Operational VoIP_ IMS_ Broadband

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Inginer Suport Operational VoIP_ IMS_ Broadband active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Inginerie
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.07.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    CERINTELE POSTULUI:
     Diploma în domeniul ingineriei, al calculatoarelor sau telecomunicatiilor (Automatica, Electronică, Cibernetică)
     Cel putin o certificare recunoscută internaţional (De ex.: Cisco, Microsoft etc.)

    Experienţa în muncă:
     Minim 2 ani într-o poziţie cu responsabilităţi în domeniu;

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
     Engleză – fluent;
     Aptitudini analitice si de sinteza;
     Rapiditate si acuratete in decizii;
     Rezistenta la stres;
     Capacitate de lucru in echipa, abilitati de comunicare;
     Atitudine proactiva si initiativa;
     Certificările CCNP/CCIP constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    SCOP: Indeplineşte sarcini tehnice complexe care sunt parte a unui proces operativ continuu la nivel national si international, cu scopul de a facilita accesul în bandă largă la Internet al clienţilor, configurează servicii bussines VPN , Metronet, livreaza si intretine circuitele configurate in zona de acces (BB & NB) dar si servicii de VoBB , SIP trunk si VOIP.

    RESPONSABILITĂŢI:
     Diagnosticarea si remedierea incidentelor apărute în furnizarea serviciilor la nivel naţional;
     Participarea la implementarea noilor proiecte de client;
     Participarea la designul serviciilor;
     Elaborarea materialelor sub formă de instrucţiuni şi proceduri de operare;
     Deschiderea de tichete la furnizori (în paralel face analiza internă propunând soluţii pentru incidentele majore);
     Analizarea soluţiilor primite şi propunerea, dacă este cazul, de corecţii sau de alternative
     Efectuarea de verificări perodice şi auditări pentru a asigura integritatea datelor şi respectarea standardelor de calitate

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (171)