Front Desk Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Front Desk Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 18.07.2017
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Te așteptăm în echipa noastră!
    Ce căutăm? O persoană organizată, multitasking, dinamică, căreia îi place să lucreze în echipă, cu o atitudine pozitivă și proactivă!
    Dacă te-ai recunoscut în descriere, trimite-ne aplicația ta!



    Cum ne dorim să fie noul coleg?
    - să aibă cunoștințe de limbă engleză la nivel mediu (minim B1);
    - să utilizeze MS Office -Word, Excel, Power Point, Outlook Express, minim la nivel mediu;
    - să aibă cunoștințe cu privire la utilizarea echipamentelor de birou: fax, copiator, imprimantă;
    - să aibă abilități de comunicare orală și scrisă, în limba română și engleză;
    - să aibă abilități excelente de relaționare profesională;
    - să fie orientat către client și către soluții;
    - să aibă capacitate de gestionare eficientă a timpului și de prioritizare a task-urilor în funcție de gradul de importanta și urgență;
    - să aibă capacitate de adaptare la un mediu dinamic și întreprinzător;
    - dacă are un minimum de experiență pe o poziție similară - constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    Care sunt taskurile noului coleg?
    - menține relația profesionala cu partenerii și colaboratorii companiei;
    - realizează activități de secretariat și corespondență;
    - oferă suport de tip administrativ colegilor din sediu;
    - realizează rapoarte zilnice, săptămânale, lunare și la cerere, precum și agende de întâlniri;
    - utilizează aplicații și actualizează baze de date specifice companiei;
    - gestionează comenzile pentru furnizori externi (papetărie, protocol, întreținere, servicii curățenie);
    - organizează protocolul delegațiilor din sediu.

    Alte informatii

    Ce oferim?
    - mediu de lucru internațional, dinamic, interactiv cu reale oportunități de dezvoltare personală și profesională;
    - atmosferă de lucru prietenoasă și spirit colegial;
    - pachet salarial motivant.