Manager Comercial

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Management - Consultanta
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 28.06.2017
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm o persoană dinamică, autonoma, cu spirit comercial și capacitate de organizare pentru a se alătura Departamentului Comercial din Iași.
    Pentru reușită în această misiune este nevoie de:



    - Experienta de minimum 2-3 ani in coordonare de echipe comerciale(vanzari sau achizitii) si in lucrul pe bază de targete/obiective (atat cantitative cat si calitative);



    - Experienta in interactiune cu diferiti clienti internationali;



    - Reale calitati de adaptare, pragmatism si leadership;



    - Disponibil/a pentru deplasari ocazionale la celelalte sedii ale companiei de pe teritoriul Europei;



    - Cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat (minimum nivel B2);



    - Bune abilitati de comunicare, negociere și o excelenta capacitate de a stabili relatii de afaceri de calitate cu clientii nostri internationali;
    - Disponibil(a), corect(a), implicat(a) în munca sa, bune abilităti de organizare și o atitudine proactiva;
    - Cunoașterea limbii franceze reprezinta un avantaj;
    - Cunoașterea de instrumente PC: Excel, Word , Internet

    Responsabilitati

    În calitate de Manager Comercial principalele responsabilități vor fi:



    - Coordonarea echipei în vederea realizării obiectivelor incredințate;
    - Asigurarea transferului de task-uri către membrii echipei şi intervenția în rezolvarea problemelor;
    - Dezvoltarea competențelor membrilor echipei;
    - Dezvoltarea unei ambianțe de lucru pozitive, asigurând coaching-ul cotidian individual și colectiv al echipei;
    - Analizarea rezultatelor și propunerea de acțiuni corective pentru atingerea obiectivelor stabilite;



    - Colaborarea cu top management-ul in vederea prezentarii rezultatelor echipei si identificarea de solutii daca situatia o cere;

    Alte informatii

    Beneficii :


    - Formare la nivel internaţional;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial atractiv.