Problem Solving Executive with Romanian - Part Time

Angajator: VIVRE DECO
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.06.2017
    Scurta descriere a companiei

    VIVRE is only 5 years old but already has proved itself as the leading Central & Eastern Europe e-commerce retailer for just about any home & lifestyle product you could imagine.

    We strive to be the most relevant shopping destination for home design lovers in all our markets: Romania, Bulgaria, Hungary, Croatia, Poland, Slovakia, Slovenia and the Czech Republic.

    VIVRE has grown organically from a handful of founders in its Bucharest HQ to 200+ employees and we hope to find even more positive startup-like energy in our future colleagues.

    Cerinte

    Alatura-te echipei Customer Support Vivre!

    Invatam si crestem impreuna in cel mai de succes start-up de e-commerce romanesc!

    Foarte important pentru noi este felul tau de a fi. In prezent, in echipa noastra avem nevoie de colegi proactivi, orientati catre gasirea de solutii prin comunicarea foarte buna, atat in cadrul echipei, cat si in relatia cu clientii nostri.

    Contam pe tine ca vei avea aptitudinile necesare:

    -Atentie sporită la detalii, responsabilitate, corectitudine, seriozitate si o buna organizare a timpului;
    -Abilitatea de a analiza si identifica situatiile create in relatia cu clientii si in rezolvarea cazurilor neprevazute;
    -Capacitatea de concentrare pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp si capacitatea de a lua decizii;
    -Atitudine pozitiva, proactivitate, auto-motivare si spirit de echipa;
    -Placerea si abilitatea de invatare continua si de perfectionare.

    De aceea consideram necesar ca trebuie sa ai:

    -Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
    -Abilitati bune de comunicare scrisa si orala in limba romana;
    -Abilitati de comunicare scrisa si orala in limba engleza - cel putin nivel mediu;
    -Cunostinte medii de lucru in MS Office (in special Word si Excel) - constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    Ce vei face?

    Pentru inceput, vei desfasura urmatoarele activitati, urmand ca in timp sa-ti fie alocate sarcini mai complexe, care sa te ajute sa-ti dezvolti abilitatile:

    -Actualizare si verificare statusuri comenzi plasate de catre clienti in sistemul informatic;
    -Urmarirea comenziilor plasate de catre clienti si statutul produselor pe parcursul perioadei de livrare;
    -Intelegerea și prelucrarea solicitariilor de la clienti prin e-mail, telefon sau facebook, in timpul întregului proces de livrare, prin aplicarea adecvată a cadrului legal si comercial;
    -Asigurarea suportului si propunerea de solutii avantajoase la cerintele clientilor si in conformitate cu regulile și procedurile.

    Alte informatii

    De ce sa te alaturi echipei Customer Support Vivre?

    -Pachet salarial motivant;
    -Abonament medical la unul dintre furnizorii de top de servicii medicale private din Bucuresti;
    -Suport pentru formarea initiala in cadrul echipei si posibilitatea de dezvoltare;
    -Alaturarea unei echipe tinere, responsabile, multiculturale si dinamice;
    -Contract de munca pe perioada nedeterminata;
    -Program de lucru part-time, flexibil, conform planificare.

    Localizare:
    Momentan, suntem localizati in complexul Gara Progresul Business & Logistics Center, urmand ca din luna iulie sa ne desfasuram activitatea in cladirea Green Gate din B-dul Tudor Vladimirescu Nr. 22, Sector 5.

    Adresa curenta: Soseaua Giurgiului Nr.321, Sector 4 (Zona Garii Progresul).
    Transport in comun cu autobuzele 116 sau 102 tramvaiul 7 sau 25 - in directia Gara Progresul, la capat de linie.

    Despre VIVRE
    Suntem un retailer online specializat in domeniul Home& Lifestyle prezent in 8 piete europene: Romania, Bulgaria, Ungaria, Croatia, Polonia, Slovacia, Slovenia si Republica Ceha. Echipa noastra este formata din peste 200 de persoane: buyers, content producers, developers, marketers, operations si logistics. Scopul nostru este de a fi destinatia principala de cumparaturi a clientilor pentru home & lifestyle si de a reprezenta o inspiratie in Europa de Est si Centrala.

    Asteptam cu interes CV-ul tau!
    Daca vom considera ca ne potrivim, te vom invita la o discutie sa ne cunoastem si la o scurta sesiune de testare cunostinte si abilitati.