Administrator Cumparari in Dept. Contabilitate

Angajator: VIVRE DECO
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    VIVRE is only 5 years old but already has proved itself as the leading Central & Eastern Europe e-commerce retailer for just about any home & lifestyle product you could imagine.

    We strive to be the most relevant shopping destination for home design lovers in all our markets: Romania, Bulgaria, Hungary, Croatia, Poland, Slovakia, Slovenia and the Czech Republic.

    VIVRE has grown organically from a handful of founders in its Bucharest HQ to 200+ employees and we hope to find even more positive startup-like energy in our future colleagues.

    Cerinte

    Te asteptam in echipa VIVRE a Dept. Contabilitate!

    Invatam si crestem impreuna in cel mai de success start-up de e-commerce romanesc!

    Foarte important pentru noi este felul tau de a fi. In prezent, in echipa noastra avem nevoie de colegi pro-activi, orientati catre gasirea de
    solutii si o comunicarea foarte buna.

    Ce cautam?

    -Abilitati foarte bune de organizare, planificare si atentie la detalii;
    -Proactivitate, auto-motivatie, spirit de echipa;
    -Gandire structurata, orientata pe costuri.

    Contam pe tine ca vei avea:

    -Studii superioare domeniul ECONOMIC, finalizate;
    -Experienta relevanta: minimum 2 ani in domeniu;
    -Cunostinte de operare MS Office Excel;
    -Cunostinte AVANSATE de limba engleza (scris si vorbit).

    Responsabilitati

    Ce vei face?

    -Mentinerea legaturii continue cu furnizorii de marfa ai companiei in vederea transmiterii de comenzi marfa si a obtinerii documentelor necesare (facturi, proforme, credit notes, etc.);
    -Verificarea corectitudinii documentelor primite de la furnizori in corespondenta cu comenzile trimise si datele introduse in sistemul informatic, solutionarea diferentelor constatate;
    -Centralizarea problemelor de receptie marfa si urmarirea rezolvarii acestora cu furnizorii, urmarirea recuperarii de la furnizorii de marfa a creditelor acordate clientilor pentru diverse probleme de receptie;
    -Emiterea facturilor de penalitati catre furnizorii de marfa pentru problemele de receptie, conform contractelor dintre companie si acestia;
    -Inregistrarea intrarilor de marfa cantitative si valorice in sistemul informatic in baza documentelor primite (facturi, credit note, DVI, CMR si rapoarte de receptie);
    -Realizarea de rapoarte diverse si analize solicitate de catre Managementul companiei;
    -Urmarirea livrarilor si asigurarea comunicarii pentru conformitatea documentelor pentru formalitatile vamale si fiscale, precum si pentru orice alte raportari obligatorii.

    Alte informatii

    De ce sa te alaturi echipei VIVRE din Dept Contabilitate?

    -Pachet salarial motivant - structura salariala si asigurare de sanatate;
    -Oportunitati de invatare accelerata si dezvoltare profesionala in cea mai complexa organizatie din industria home decor si zona geografica CEE;
    -Integrarea intr-o echipa tanara si responsabila, cu o cultura organizationala dinamica;
    -Oportunitati de avansare in functie de rezultate.
    -Tip de activitate: full-time (LuniVineri, program de la ora 09.00 la ora 18.00) la sediul nostru.

    Asteptam cu interes CV-ul tau!

    Te invitam sa cunosti activitatile din cadrul departamentului si sa aplici online prin uploadarea CV-ului tau, oferindu-ne cat mai multe informatii despre tine referitor la disponibilitate si experienta profesionala anterioara.
    Localizare

    Localizare:
    Ne desfasuram activitatea in cladirea Green Gate din B-dul Tudor Vladimirescu Nr. 22, Sector 5.

    Adresa curenta: cladirea Green Gate din B-dul Tudor Vladimirescu Nr. 22, Sector 5.
    Transport in comun cu autobuzele 117 sau tramvaiul 32 pana la statia Chirigiu, din zona Unirii.

    Despre VIVRE

    Suntem un retailer online specializat in domeniul Home & Lifestyle prezent in 8 piete europene: Romania, Bulgaria, Ungaria, Croatia, Polonia, Slovacia, Slovenia si Republica Ceha. Echipa noastra este formata din peste 200 de persoane: buyers, content producers, developers, marketers, operations si logistics. Scopul nostru este de a fi destinatia principala de cumparaturi a clientilor pentru home & lifestyle si de a reprezenta o inspiratie in Europa de Est si Centrala.