Asistent Manager Dept. Logistica

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VIVRE DECO active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager Dept. Logistica active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VIVRE DECO
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.08.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Vivre started to develop its business in 2012, becoming the most important online retailer on the Romanian market, as well as a large part of Central and Eastern Europe maintaining both its original starting culture and passion and desire to build something wonderful!

    With more than 300 professionals forming the Vivre community, we emphasize both our clients, suppliers, and our motivating work environment. We deal with difficult situations in improving user experience, finding and sorting products, automating logistics operations and warehouse processes, advancing customer interactions, refining reports and data, marketing and accounting efficiency.

    We believe that all areas of our business are touched by professional people.

    Cerinte

    Alatura-te echipei Vivre!
    Invatam si crestem impreuna in cel mai de succes start-up de e-commerce romanesc!

    Contam pe tine ca vei avea cunostinte in domeniu, de aceea preferam sa ai studii superioare finalizate.

    De asemenea, ar fi util sa cunosti limba engleza la un nivel mediu - avansat, in cazul in care vei interactiona cu partenerii nostri externi, dar si pentru faptul ca avem si colegi straini.

    Foarte important pentru noi este felul tau de a fi. In prezent, in echipa noastra avem nevoie de colegi proactivi, orientati catre gasirea de solutii prin comunicarea foarte buna in echipa a provocarilor cu care se vor confrunta in fiecare zi.

    Ce trebuie sa ai?

    -Experienta de minim 1-2 ani in activitati similare, organizare proiecte, gestiune documente si prelucrare date in Excel;
    -Cunostinte foarte bune de limba engleza scris si vorbit;
    -Cunoasterea avansata a pachetului MS Office;
    -Bune abilitati de comunicare in general si la nivel managerial, vocabular elevat, gandire analitica;
    -Capacitatea de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
    -Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
    -Capacitatea de a respecta termene limita;
    -Atentie la detalii, responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
    -O buna intelegere a afacerii in ansamblu;
    -Capacitate de asimilare si procesare a informatiilor;
    -Placerea si abilitatea de a invata lucruri noi.

    Responsabilitati

    Pentru inceput, vei desfasura urmatoarele activitati, urmand ca in timp sa-ti fie alocate sarcini mai complexe, care sa te ajute sa-ti dezvolti abilitatile:

    -Analiza informatiilor de logistica din sistemul informatic, prelucrarea datelor in Excel, structurare date si intocmire rapoarte;
    -Managementul documentelor;
    -Traducerea si redactarea de documente in limba engleza;
    -Gestionarea fluxului informational generat in interiorul companiei si mentinerea unui flux comunicational interdepartamental continuu si eficient;
    -Coordonarea relatiei cu diversi furnizori;
    -Suport administrativ in organizarea proiectelor Dept Logistica;
    -Suport administrativ pentru echipa manageriala.

    Alte informatii

    De ce sa te alaturi echipei VIVRE?

    -Conditii foarte bune de lucru;
    -Pachet salarial motivant;
    -Suport pentru formarea initiala in cadrul echipei, pe specificul activitatii de logistica;
    -Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic, cu deschidere internationala.

    Despre VIVRE

    Suntem un retailer online specializat in domeniul Home& Lifestyle prezent in 8 piete europene: Romania, Bulgaria, Ungaria, Croatia, Polonia, Slovacia, Slovenia si Republica Ceha. Echipa noastra este formata din peste 200 de persoane: buyers, content producers, developers, marketers, operations si logistics. Scopul nostru este de a fi destinatia principala de cumparaturi a clientilor pentru home & lifestyle si de a reprezenta o inspiratie in Europa de Est si Centrala.

    Asteptam cu interes CV-ul tau!
    Daca vom considera ca ne potrivim, te vom invita la o discutie sa ne cunoastem si o sesiune de testare cunostinte si abilitati (rationament logic, comunicare, limba engleza, MS Office, planificare).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (101)