Inginer Calitate

Angajator: Step Up
Domeniu:
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 21.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Cauti un loc de munca? Sau poate un job ideal? Vrei sa avansezi in cariera?
    Ori esti la inceputul cariereri tale? Step Up este aici sa te ajute prin recrutare si selectie de personal profesionista si multe joburi interesante!
    Firma Step Up Professional HR Services din Timisoara ofera cu entuziasm si dedicare servicii in domeniul resurselor umane adaptate nevoilor dvs!

    Cerinte

    • Pregătire (nivel studii ) Studii superioare;
    • Experienţă necesară: Minimum 1 an experienta;
    • Cunostinte specifice: Operare PC (Word, Excel, Power point, Outlook);
    • Cunostinte limbi straine: limba engleza – advanced;
    • Permis de conducere: categoria B.

    Aptitudini / trasaturi de personalitate:

    • A initiat / participat la proiecte de imbunatatire specifice;
    • E implicat si pasionat de ceea ce face;
    • Doreste sa se dezvolte atat ca specialist cat si ca leader (are abilitati in acest sens);
    • Hotarat/a, onest/a, curajos/asa, ambitios/asa, responsabil/a(isi asuma deciziile), ordonat/a, atent/a la detalii, analizeaza si despica logic corect problemele;
    • Face fata deadlineurilor imposibile;
    • Bun coechipier (spirit de echipa) participa nu se distanteaza;
    • Spirit antreprenorial;
    • Rapid in luarea de decizii;
    • Rezistenta la stres;
    • Excel sau baze de date advanced constituie un avantaj;
    • Experienta tehnica (masini/mentenanta) constituie un avantaj;
    • Experienta in analize statistice reprezinta un avantaj;
    • Responsiv cand i se cere ajutorul/suportul;
    • Comunica usor;
    • Genereaza solutii rapid nu se opreste la constatari;
    • Sociabilitate.

    Responsabilitati

    • Cunoaste si indeplineste cerintele instructiunilor de lucru interne care fac referire la Safety / Safety per masini laborator, Regulament acces depozit, Sanatatea si securitatea muncii, Prevenirea si stingerea incendiilor, Reguli si principii IT, Administrarea deseurilor, Controlul documentelor, ROI Regulament de ordine interioara, Procedura de bonusare / KPI-I si modul de calcul, Procedura de propunere si evaluare a ideilor, Verificari Calitative / Cunoastere interpretare desen si fisa productie, Controlul produsului neconform si proces reclamatii interne, Actiuni corective si preventive, Substante periculoase, Identificare, cantairea si raportarea deseurilor de carton, Receptie calitativa materii prime, produse auxiliare si consumabile si marfuri, Identificarea produsului si trasabilitate / FIFO, etichetari, etichete blocare, de deseu, organizare zone carantina, Procedura de lucru laborator / completare fisiere teste, Cunoastere operare Plotter, Procedura calibrari interne, Mentenanta echipamente laborator, Procedura de validare, Validarea testelor si teste experimentale;
    • Intocmeste instructiunile de lucru specifice departamentului QA (de verificare , masurare, etc);
    • Intocmirea de fise din catalogul de defecte si Quality alert;
    • Verifica completarea fisele de control conform planurilor de control si instructiunilor de lucru specifice ;
    • Cunoaste gestionarea sistemelor ERP care privesc activitatile/actiunile de calitate de exemplu identificare MFO cu probleme in stoc (RC-23108 - PAT + MFO + SSP + MFODEF+INVOVER)+ RC-23937 Shopfloor overview + RC-23161 Suspended Jobs) + ADHOC tranzactii de suspendare/desuspendare in system + MSP + AC“;
    • Participa la intocmirea FMEA si planurilor de control, emitere alerte de calitate si training pentru productie, emite certificate de conformitate & COA (Certificate de analiza);
    • Întocmeste analize / rapoarte de calitate periodice saptamanale / lunare;
    • Participa la sedintele planificate si contribuie la subiectele de discutie cu fedback specific;
    • Supervizeaza activitatea de control de calitate din productie;
    • Gestionarea reclamatilor la client atribuite, masurarea satisfactiei clientului;
    • Gestioneaza reclamatiile de furnizori atribuite;
    • Auditor furnizori / emitere plan de audit, efectuare audit si aprobare furnizori;
    • Managementul furnizorilor de servicii specifice pentru calitate (Organisme de certificare, companii de calibrare, companii de servicii mediu);
    • Trainer calitate pe procesele de calitate pentru alte departamente, alcatuire material si training pentru personalul afectat de instructiuni de lucru interne departamentului de calitate;
    • Verificarea valabilitatii calibrariii aparatelor de masura;
    • Organizeaza/supervizeaza/participa la sortari in functie de necesitatea si urgenta respectivelor actiuni, participare incercari (trial) in linii de productie la clienti sau vizite clienti pentru identificare probleme;
    • Efectuarea audituri de proces (calitate SSM – Mediu )/ produs / 5S;
    • Emitere fise tehnice Emitere certificate RoHS, REACH, Food Contact (siguranta alimentara);
    • Verificarea respectarii parametrilor de proces, verificarea respectarii instructiunilor de lucru specifice de la masini;
    • Pentru neconformitatile observate sau comunicate cere si urmareste aplicarea de masuri corective
    • Aplică prevederile procedurilor de sistem şi instrucţiunile de lucru specifice (cele care sunt relevante pentru inginerul de calitate);
    • Organizeaza, analizeaza analize de mediu (pulberi, zgomot, ape uzate) si microbiologice, decide actiuni corective daca e cazul;
    • Perfecţionarea continuă a cunoştinţelor profesionale personale;
    • Respecta indatoririle ce ii revin in legatura cu Normele de sanatate si securitate in munca, PSI, regulile stabilite prin regulamentele si procerurile interne si ROI;
    • Gestioneaza certificarile ADR;
    • Completeaza fisele de activitate cerute de managerul de departament;
    • Angajatul cunoaste si respecta indatoririle ce ii revin in relatie cu politica, manualul, procedurile, instructiunile de lucru ale sistemului de calitate si de mediu conform standardelor de calitate implementate in DS Smith Romania (ex. ISO 9001);
    • Participa si contribuie la indeplinirea actiunilor din planurile de actiuni pe fabrica;
    • Gestioneaza audituri de clienti, audituri de sisteme pe care DS Smith le-a implementat si urmareste indeplinirea actiunilor corective;
    • Gestioneaza metodele de verificare si monitorizare periodica a satisfactiei clientilo;r
    • Gestioneaza controlul documentelor si mentinerea bazei de date a sistemelor de calitate implementate la zi Poate efectua diverse activitati de suport (de exemplu: 5S – trasare locatii, ordonare, sortare, curatenie, poate participa la inventare, verificari sau sortari in liniile clientilor, participa la cleaning day etc.);
    • Poate initia si urmari reclamatii interne;
    • Asigura training si superivizeaza calitatea si eficienta celor care urmeaza sa faca sortari;
    • Alte responsabilitati date de conducerea companiei ce pot avea legatura cu activitatea postului.