Collection Officer

Angajator: Mellon Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.06.2017
    Scurta descriere a companiei

    Mellon Romania, a subsidiary of Mellon Technologies and member of Mellon Group of Companies, was founded in 2001 in Bucharest. Our offering consists of specialized technological solutions and value added services, to serve the increasing needs of financial institutions and organizations with strong consumer transactions business, such as Retail Banks, Public Utilities, Telecommunications Providers and large Private Companies.

    Cerinte

    - experienta anterioara in call center ori in relatii cu clientii (avantaj);
    - foarte bune aptitudini de comunicare, capacitate de a invata rapid, claritate in exprimare, dinamism, initiativa, capacitatea de a lucra in echipa, putere de convingere, atentie la detalii;
    - atitudine orientata catre client;
    - absolvent de studii superioare- de preferinta sau student la o forma de invatamant cu frecventa redusa;
    - limba engleza - nivel mediu;
    - cunostinte PC - avantaj.

    Responsabilitati

    - Apelarea telefonică a debitorilor în vederea recuperării debitului sau în cazul nerespectării obligaţiilor contractuale şi consemnarea concluziilor discuţiei telefonice;
    - Transmiterea notificărilor către debitori/giranţi / angajatorii acestora;
    - Actualizarea dosarului de colectare/recuperare, inclusiv cu documentele necesare executării silite sau a celor de daune pentru recuperarea de la societatea de asigurări.

    Alte informatii

    Ce îți oferim?
    Un salariu motivant
    Recompense lunare pentru performanță
    Program de lucru de la 09:00 la 17:30
    Șanse mari de promovare profesională. Demonstrează!
    Sesiuni de training și coaching. :)