Team Leader Echipă Contabilitate

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Team Leader Echipă Contabilitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 16.07.2017
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Oferim oportunitatea dezvoltării unei cariere în domeniul financiar, în cadrul unui proiect cu deschidere internațională. Este cadrul perfect pentru a utiliza și fructifica cunoștințele de limba franceză, calitățile de leadership și abilitățile organizatorice deținute.



    Suntem în căutarea unui team-leader care să integreze departamentul nostru financiar contabil de la Iași. Dacă eşti o persoană proactivă, cu abilități foarte bune de comunicare și pasionată de dezvoltarea oamenilor și a ta, te asteptăm alături de noi.



    Corespunzi profilului ideal dacă deții:
    - Cunostinṭe de limbă franceză la nivel mediu – avansat (B2 – C1);
    - Experiență și cunoștințe solide în domeniul financiar contabil, 3 -5 ani (realizare bilanț contabil);
    - Cunoștințe de management al echipei - evaluări personal, recrutare, motivare și animare etc;
    - Experiență în interacțiunea cu clienți străini (ideal francezi) – reprezintă un avantaj major;
    - Cunostinṭe de utilizare pachet Microsoft Office;
    - Cunoștințe bune de utilizare a programelor informatice de contabilitate (cunoașterea programului SAP reprezintă un avantaj).
    - Excelente abilități de comunicare și de prezentare;
    - Prezență de spirit, curiozitate, asertivitate, flexibilitate în gândire și adaptabilitate la situații noi, neprevăzute;
    - Diplomație și tact în abordare;
    - Orientare către soluții și către client;
    - Orientare către obiective și către rezultate;
    - Capacitate de sinteză și analiză;
    - Autonomie și spirit de inițiativă;
    - Maturitate profesională.

    Responsabilitati

    Principale responsabilități prin care vei contribui la creșterea performanței echipei:
    - Planificarea și coordonarea activității zilnice din cadrul echipei;
    - Efectuarea periodică a controalelor de calitate prin verificarea principalelor conturi de bilanț cu scopul de a urmări coerența acestora;
    - Respectarea procedurilor de lucru și a strategiilor stabilite;
    - Supravegherea realizării situațiilor financiare anuale (bilanț, cost profit și pierdere, anexe);
    - Evaluarea membrilor echipei, motivarea și animarea acestora;
    - Planificarea și integrarea în echipă a noilor angajați în procesul de formare;
    - Raportarea catre management sau client.

    Alte informatii

    Oferim:
    - Salariu motivant + beneficii (acces la platformă online Benefit pentru reduceri, activități sportive, asigurări medicale, etc);
    - Deplasări în scop de formare în Franța;
    - Acces la școala internațională de formare a companiei + training-uri/cursuri externe;
    - Implicare în proiecte transversale, la nivel local;
    - Integrare și evoluție în carieră într-un mediu profesionist alături de o echipă de succes.