Expeditor international

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VIVRE DECO active.


Vezi toate job-urile Expeditor international active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: VIVRE DECO
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.08.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Vivre started to develop its business in 2012, becoming the most important online retailer on the Romanian market, as well as a large part of Central and Eastern Europe maintaining both its original starting culture and passion and desire to build something wonderful!

    With more than 300 professionals forming the Vivre community, we emphasize both our clients, suppliers, and our motivating work environment. We deal with difficult situations in improving user experience, finding and sorting products, automating logistics operations and warehouse processes, advancing customer interactions, refining reports and data, marketing and accounting efficiency.

    We believe that all areas of our business are touched by professional people.

    Cerinte

    Suntem in cautarea unor colegi pasionati de transporturi internationale pentru a se alatura echipei de Logistica.
    Aptitudini necesare:
    - Abilitati de comunicare si planificare
    - Flexibilitate si abilitati de lucru in echipa
    - Capacitate de multi tasking
    - Rezistenta la stres
    - Proactivitate

    Cunostinte necesare:
    - Studii superioare finalizate (preferabil in domenii precum: transporturi, tehnic sau economic);
    - Limba engleza: cel putin nivel mediu;
    - Experienta relevanta in domeniu (organizare de transporturi rutiere internationale; formalitati vamale de import; transporturi multi-modale;
    - Experienta cu furnizori/transportatori/operatori logistici internationali reprezinta un avantaj);
    - Cunostinte operare pachet Microsoft Office - Excel (mediu-avansat).

    Responsabilitati

    - Opereaza in sistemul informatic al companiei statusurile pentru comenzile de achizitii;
    - Identifica solutiile optime (rute/grupaje/furnizori) pentru transportul marfurilor de la furnizor la depozit (cost/time efficiency) prin intermediul partenerilor agreati;
    - Verifica/modifica/lanseaza comenzile de transport catre furnizorii de transport si urmareste concretizarea/ anularea/ modificarea acestora impreuna cu coordonatorul de transport;
    - Completeaza si pastreaza acuratetea bazei de date aferenta transporturilor in sistemul informatic;
    - Ghideaza transportatorii si verifica zilnic statusul tranzitelor in acelasi timp pastrand baza de date actualizata;
    - Se asigura de primirea si conformitatea documentelor aferente formalitatilor vamale de import/export;
    - Asigura suport pentru efectuarea formalitatilor vamale colaborand cu partile implicate: departamentele interne ale companiei, coordonator de transport, comisionar vamal, transportator;
    - Asigura suport pentru operatiunile de expeditie prin sistem de tip curierat;
    - Urmareste primirea si arhivarea documentelor de transport (facturi, CMR-uri, avize etc.).

    Alte informatii

    Beneficii oferite:
    -Pachet salarial motivant;
    -Posibilitati de dezvoltare, cursuri;
    -Contract de munca, perioada nedeterminata;
    -Program: 8 ore pe zi. De luni pana vineri, 9.00-18.00 incluzand pauza de masa;
    -Abonament medical la unul dintre furnizorii de top de servicii medicale private din Bucuresti;
    -Mediu de lucru tanar, multicultural, informal si agil;
    -Proces de recrutare transparent si orientat pe feedback, pentru a fi de folos candidatului in dezvoltarea profesionala.

    Localizare:
    Suntem localizati intr-una dintre cele mai neconventionale zone de afaceri ale Bucurestiului: Sudul. Vei avea parte de un peisaj diversificat pe drum si mult mai putine aglomerari in trafic decat oriunde in alta parte...
    Adresa birouri si depozite: Soseaua Giurgiului Nr.321, Sector 4 (Zona Garii Progresului).
    Transport in comun cu autobuzele 116/216/202; tramvaiul 7 sau 25 - in directia Gara Progresului, la capat de linie.

    Te invitam sa cunosti activitatile din cadrul departamentului si sa aplici cu CV-ului tau, oferindu-ne cat mai multe informatii despre tine referitor la disponibilitate si experienta profesionala anterioara.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (32)