Team Leader - Support Back Office / Front Office
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Team Leader - Support Back Office / Front Office active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 30.08.2017 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
- Studii superioare diverse finalizate cu diploma de licenta;
- Cunostinte SAP: avantaj;
- Foarte bune cunostinte operare Microsoft Office;
- Limba Engleza: avansat;
- Experienta de minimum 2 ani intr-o pozitie de coordonare.
- Intelegerea business-ului;
- Foarte bune abilitati de comunicare si prezentare;
- Experienta in lucrul cu clientii;
- Capacitatea de a asculta si de a rezolva problemele clientilor;
- Tehnici de prezentare si argumentare;
- Capacitate de previziune, planificare, analiza si sinteza;
- Orientarea spre performanta si perfectionare continua;
- Autonomie, initiativa si implicare;
- Abilitati de lucru in echipa;
- Abilitati de vanzare si negociere.
- Supervizeaza si monitorizeaza zilnic activitatea tuturor consilierilor sau a unei parti din echipa in circumstante exceptionale si sub responsabilitatea ierarhiei din locatie;
- Contribuie la dezvoltarea si implementarea sistemului IT de facturare & gestiune clientela, pentru a optimiza procesul de facturare, procesele de relatii cu clientii si raportare;
- Se asigura ca personalul din zona de responsabilitate este in permanenta instruit cu privire la orice modificare a programelor informatice (SAP, aplicatii), precum si cu privire la produsele noi ale companiei;
- Raspunde de:
- Aplicarea proceselor de calitate si a procedurilor aferente;
- Formarea profesionala a echipei de consilieri;
- Verificarea si controlul intern al activitatii echipei de consilieri;
- Mentinerea calitatii si eficientei consultantei si serviciilor oferite clientilor in aria de activitate.
- Asigura suport in procesul de vanzare produse si servicii si actioneaza permanent in sensul mentinerii nivelului de competente a personalului din zona de activitate, astfel incat sa contribuie la atingerea obiectivelor de vanzare si la retentia clientilor;
- Asigura redactarea diverselor rapoarte si analize in aria de activitate catre seful ierarhic despre evolutiile si rezultatele activitatilor derulate si propune masuri de imbunatatire a activitatii;
- Ofera expertiza si consiliere tehnica membrilor echipei pentru a asigura buna desfasurare a activitatii, dezvoltarea abilitatilor echipei si imbunatatirea performantelor echipei.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Back-office Support Ambassador - French and English(Remote) Remote | |
Customer Support with English - Back Office Aplica fara CV | |
Jr. Support Officer - back office (perioada determinata) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (408) |
Raporteaza eroarea la