Team Leader - Support Back Office / Front Office

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Team Leader - Support Back Office / Front Office active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.08.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    - Studii superioare diverse finalizate cu diploma de licenta;
    - Cunostinte SAP: avantaj;
    - Foarte bune cunostinte operare Microsoft Office;
    - Limba Engleza: avansat;
    - Experienta de minimum 2 ani intr-o pozitie de coordonare.
    - Intelegerea business-ului;
    - Foarte bune abilitati de comunicare si prezentare;
    - Experienta in lucrul cu clientii;
    - Capacitatea de a asculta si de a rezolva problemele clientilor;
    - Tehnici de prezentare si argumentare;
    - Capacitate de previziune, planificare, analiza si sinteza;
    - Orientarea spre performanta si perfectionare continua;
    - Autonomie, initiativa si implicare;
    - Abilitati de lucru in echipa;
    - Abilitati de vanzare si negociere.


    Responsabilitati

    - Supervizeaza si monitorizeaza zilnic activitatea tuturor consilierilor sau a unei parti din echipa in circumstante exceptionale si sub responsabilitatea ierarhiei din locatie;
    - Contribuie la dezvoltarea si implementarea sistemului IT de facturare & gestiune clientela, pentru a optimiza procesul de facturare, procesele de relatii cu clientii si raportare;
    - Se asigura ca personalul din zona de responsabilitate este in permanenta instruit cu privire la orice modificare a programelor informatice (SAP, aplicatii), precum si cu privire la produsele noi ale companiei;
    - Raspunde de:
    - Aplicarea proceselor de calitate si a procedurilor aferente;
    - Formarea profesionala a echipei de consilieri;
    - Verificarea si controlul intern al activitatii echipei de consilieri;
    - Mentinerea calitatii si eficientei consultantei si serviciilor oferite clientilor in aria de activitate.
    - Asigura suport in procesul de vanzare produse si servicii si actioneaza permanent in sensul mentinerii nivelului de competente a personalului din zona de activitate, astfel incat sa contribuie la atingerea obiectivelor de vanzare si la retentia clientilor;
    - Asigura redactarea diverselor rapoarte si analize in aria de activitate catre seful ierarhic despre evolutiile si rezultatele activitatilor derulate si propune masuri de imbunatatire a activitatii;
    - Ofera expertiza si consiliere tehnica membrilor echipei pentru a asigura buna desfasurare a activitatii, dezvoltarea abilitatilor echipei si imbunatatirea performantelor echipei.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Remote

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (442)