Reprezentant Suport Tehnic

Angajator: e-value International
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Inginerie
  • Telecomunicatii
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 15.12.2017
    Scurta descriere a companiei

    Daca ai mai lucrat sau vrei sa faci primul pas in cariera, esti student sau deja absolvent, iti doresti un program de lucru flexibil castigand si un salariu atractiv, ai nimerit unde trebuie!

    Cautam colegi comunicativi, sociabili si dornici sa lucreze intr-o companie multinationala in domeniul telecomunicatiilor.
    Apreciem oamenii implicati si seriosi, asa ca ne bucuram sa crestem impreuna.

    Experienta nu este necesara, ai nevoie doar de dorinta de a invata!

    Cerinte

    Cat despre tine, viitorul nostru nou coleg sau noua colega, ne dorim sa:
    - fii student/a sau absolvent/a de studii superioare, de preferat intr-un domeniu tehnic;
    - detii minimum de cunostinte tehnice si de retelistica;
    - ne convingi de bunele tale abilitati de comunicare si de ascultare activa;
    - iti doresti sa intelegi nevoile clientului si sa ii oferi solutia potrivita lui;
    - sa realizezi obiectivele de performanta stabilite;
    - sa ai cunostinte de operare / instalare software / depanare PC;
    - sa iti placa sa lucrezi in echipa si sa crezi in puterea lucrurilor facute impreuna;
    Si sa nu uitam, we'd like you to speak English, at least medium level.
    Nu iti cerem experienta anterioara! Dorim sa fim alaturi de tine la prima ta experienta de lucru si sa simti ca evoluezi!

    Responsabilitati

    In echipa noastra Tehnica vei:
    - oferi suport tehnic clientilor ce folosesc servicii de date, voce, televiziune, FMC, si vei solutiona in mod profesionist solicitarile clientilor companiilor pentru care noi oferim suport;
    - opera datele despre serviciile clientilor in aplicatiile IT utilizate, la timp si cu atentie la calitatea informatiilor;
    - indeplini obiectivele calitative si calitative stabilite la nivel de echipa si individual, respectand indicii de perfomanta stabiliti la nivel de companie
    - participa la sesiuni de training, pentru actualizarea a informatiilor detinute si pentru dezvoltarea abilitatilor tale personale si profesionale.
    - promova produsele si serviciile unei mari companii de telecomunicatii, astfel incat sa realizam impreuna obiectivele cantitative si calitative la nivel individual, de echipa si de proiect.