Agent Suport Clienti Limba Italiana

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Agent Suport Clienti Limba Italiana active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Profilul candidatului ideal:
    - Limba italiana - nivel minim B2 (mediu-avansat);
    - Excelente abilitati de comunicare si o dictie foarte buna;
    - Bune abilitati de customer service (orientare catre client, amabilitate, tact, diplomatie);
    - Abilitati de baza operare PC;
    - Nivel bun de energie, pro-activitate si atitudine pozitiva;
    - Programul este de luni pana sambata, in intervalul 09.00-22.00;
    - Contractul este de 8 ore iar cele 40 ore/saptamana au fost impartite de luni pana sambata, 6 ore si 40 de minute in fiecare zi, cu posibilitatea de a face si ore suplimentare.
    - Pauza de masa de 30 de minute este inclusa in cele 6 ore 40;
    - Se lucreaza in ture, dupa cum urmeaza: 09.00-15.40 si 15.20-22.00.

    Responsabilitati

    - Preia solicitarile clientilor si le ofera suport, solutionand cat mai rapid eventualele nefunctionalitati;
    - Ofera suport clientilor pentru solutionarea diverselor probleme;
    - Colaboreaza cu colegii din alte departamente in vederea solutionarii problemelor pe care nu le pot rezolva direct;
    - Identifica, analizeaza si solutioneaza problemele clientilor utilizand aplicatiile informatice ale companiei;
    - Inregistreaza cu acuratete informatiile oferite de clienti, in softul companiei.

    Alte informatii

    - Locul de munca: cladire de birouri moderna in zona Polithenica (3 minute de mers pe jos de la metrou);
    - Program de lucru: luni- duminica, mai multe variante de ture de 8 ore, 2 zile libere/ saptamana;
    - Pachet salarial foarte motivant: salariu fix + tichete de masa + bonus de performanta + decont transport + abonament medical;