Customer operations analyst
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Customer operations analyst active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 04.01.2018 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
- Studii superioare - reprezinta un avantaj in domeniul financiar sau comercial;
- Experienta pe o pozitie cu responsabilitati de relationare cu clientii;
- Foarte bune abilittai de comunicare;
- Cunostinte generale in domeniul IT si Comunicatii constituie un avantaj.
- Ofera asistenta si suport operational in derularea contractelor cu clientii ICT;
- Realizeaza rapoarte specifice pentru client si pentru management la cerere sau conform procedurilor in vigoare;
- Urmareste si faciliteaza implementarea contractelor si administreaza documentele referitoare la contracte, acte aditionale (schimbari) si formulare servicii IT;
- Gestioneaza si analizeaza informatiile legate de cereri, contracte si servicii ICT din portofoliu si intocmeste rapoarte specifice.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support with English - Back Office Aplica fara CV | |
Customer Operations Representative with German Aplica fara CV | |
Senior Customer Experience Specialist (12M) with French and Spanish Hybrid Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (198) |
Raporteaza eroarea la