Outsource & Related Processes Officer — temporary

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ING Romania active.


Vezi toate job-urile Outsource & Related Processes Officer — temporary active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: ING Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.06.2017
    Scurta descriere a companiei

    ING is the largest online bank in the whole of Europe and a frontrunner in the transformation of banking. At ING, we believe all sustainable progress is driven by people with the imagination and determination to improve their future and the futures of those around them.

    Our story in Romania started in 1994. Here we pioneered the local banking industry, bringing new products and services for local corporate. In 2004, ING extended services to individual clients, with an innovative banking model – ING Self’Bank. Today, ING Romania has over 1,100,000 individual active clients and ING Home’Bank is rated as the best digital banking application.

    We’re on a journey that’s centered around our customers, powered by technology and driven by smart, determined people. Sharing the purpose of empowering people to stay a step ahead in life and in business, since 2015, ING Tech Center develops banking solutions in the fields of Core Banking Development, Financial Markets and Data Management for ING Group, including ING Bank Romania. By using the latest methodologies in software development, our fast growing team gathers more than 500 tech enthusiasts who work for international projects that go beyond traditional banking.

    There has never been a more interesting time to work at ING.

    Why work for us? Here’s a snapshot of our perks:
    •People Development
    •Work from Home
    •Wellbeing Programs
    •Global Opportunities
    •Flexible Work Schedule
    •Staff Discounts
    •Agile Way of Working
    •Awesome Culture
    •Future-Oriented Banking

    Cerinte

    Studii superioare (finalizate) în domeniul economic, comunicare, psihologie sau alte domenii relevante;
    Experienţă: minim 2 ani de experienta intr-un post relevant pentru activitatea de monitorizare & recuperare sau externalizare debite, inclusiv administrarea de creante sau plati de la clienti intr-un sector de activitate necomerciala. *Experienta anterioara de coordonare echipa (call-center) este considerata un avantaj;
    Utilizare calculator: Access, Excel, Word, Power Point, E-mail, Internet;
    Nivelul de cunoaştere al limbii străine: limba engleză: scris şi vorbit - fluent;
    Cunoştinţe funcţionale: se considera ca fiind un avantaj cunoasterea legislatiei bancare locale; cunostinte despre pietele financiare, tendinte si oportunitati; cunoasterea standardelor de contabilitate interne si internationale.

    Responsabilitati

    Este resursa principala in procesul condus de Managerul departamentului, de asigurare a relatiei cu terti colaboratori cum sunt firmele de recuperare creante de la clientii cu credite active sau reziliate din motive de neplata;
    Coordoneaza recuperarea datoriilor prin intermediari: Firme de recuperare a creantelor, Societati sau Cabinete de Avocatura, birouri executori judecatoresti;
    Tine legatura cu reprezentantii desemnati ai firmelor de recuperare a creantelor, in ceea ce priveste problemele operationale, asigura predarea cazurilor extenralizate in toate stadiile conform contractelor de mandat incheiate cu firmele de recuperere creante, asigura suportul necesar cu informatii si verificari suplimentare;
    Participa la intalnirile cu firmele de recuperare creante in vederea stabilirii, dezvoltarii si implementarii unor noi strategii de recuperare in vederea atingerii obiectivelor stabilite;
    Intretine si actualizeaza informatiile din bazele de date, informatiile despre stadiile in care sunt in lucru cazurile externalizate firmelor de recuperare creante;

    Monitorizeaza si evalueaza recurent activitatea firmelor de recuperare creante si se asigura ca acestea respecta standardele de calitate stabilite fiind permanent precoupat de experienta clientilor ING in functie de segment, comportament si nevoile acestora. Daca este cazul, ia masuri prompte pentru a-si îndruma, perfecţiona si instrui personalul firmelor de recuperare creante din punct de vedere profesional;
    Asigura si participa alaturi de superiorul direct la eficientizarea procesului de externalizare creante catre firmele specializate in recuperarea acestora;
    Ofera suport si feedback pentru sistemele si procedurile utilizate de firmele de recuperare creante (materiale de curs; proceduri de lucru; proceduri de evaluare; raportare si monitorizare performanta);
    Actioneaza ca prima instanta de raportare in ierarhia echipei si rezolva cat mai rapid posibil problemele dificile de serviciu semnalate de colegii sai, conform politicii companiei. Se asigura ca problemele respective vor fi considerate in planul de activitate, pentru a preveni reaparitia acestora;
    Emite rapoarte necesare in diferite instante sau la cererea superiorilor si efectueaza la cerere sau proactiv analiza acestor informatii pentru a ajuta si participa la stabilirea strategiei legata de politicile de recuperare debite folosite in tratamentul clientilor;
    In cazul in care profilul activitatii sale o cere, preia solicitari si probleme escalate, trimise din partea departamentelor cu care are legatura direct de business: Vanzari, Legal, Monitorizare risc, Anti-Frauda, IT etc., sau alte echipe din Departamentul Operatiuni Clienti.