Outsource & Related Processes Officer temporary

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ING Romania active.


Vezi toate job-urile Outsource & Related Processes Officer temporary active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: ING Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.06.2017
    Scurta descriere a companiei

    ING Romania is part of ING Group, a global financial institution with a strong European base, offering banking services. We draw on our experience and expertise, our commitment to excellent service and our global scale to meet the needs of a broad customer base, comprising individuals, families, small businesses, large corporations, institutions and governments.
    ING Romania was established in 1994 and pioneered the local banking industry, bringing new products and services for local corporates. In 2004, it extended services to individual clients, with an innovative banking model – ING Self’Bank. Today, ING Romania has over 1,100,000 individual active clients and ING Home’Bank is rated as the best digital banking application.

    ING Software Development Center in Bucharest, is a global hub for technology & innovation, developing scalable IT solutions across ING, in areas such as Core Banking, Big Data, Financial Markets etc. Now a key Transformer in the field of technology, ING Software Development Center started as a Profile Center of Excellence, but has rapidly grown into a global hub and the main provider of IT solutions for ING Group. The hub was opened in 2015 and it is currently working with 11 countries.

    Our customers are at the heart of what we do and our purpose is to empower people to stay a step ahead in life and in business.

    Cerinte

    Studii superioare (finalizate) în domeniul economic, comunicare, psihologie sau alte domenii relevante;
    Experienţă: minim 2 ani de experienta intr-un post relevant pentru activitatea de monitorizare & recuperare sau externalizare debite, inclusiv administrarea de creante sau plati de la clienti intr-un sector de activitate necomerciala. *Experienta anterioara de coordonare echipa (call-center) este considerata un avantaj;
    Utilizare calculator: Access, Excel, Word, Power Point, E-mail, Internet;
    Nivelul de cunoaştere al limbii străine: limba engleză: scris şi vorbit - fluent;
    Cunoştinţe funcţionale: se considera ca fiind un avantaj cunoasterea legislatiei bancare locale; cunostinte despre pietele financiare, tendinte si oportunitati; cunoasterea standardelor de contabilitate interne si internationale.

    Responsabilitati

    Este resursa principala in procesul condus de Managerul departamentului, de asigurare a relatiei cu terti colaboratori cum sunt firmele de recuperare creante de la clientii cu credite active sau reziliate din motive de neplata;
    Coordoneaza recuperarea datoriilor prin intermediari: Firme de recuperare a creantelor, Societati sau Cabinete de Avocatura, birouri executori judecatoresti;
    Tine legatura cu reprezentantii desemnati ai firmelor de recuperare a creantelor, in ceea ce priveste problemele operationale, asigura predarea cazurilor extenralizate in toate stadiile conform contractelor de mandat incheiate cu firmele de recuperere creante, asigura suportul necesar cu informatii si verificari suplimentare;
    Participa la intalnirile cu firmele de recuperare creante in vederea stabilirii, dezvoltarii si implementarii unor noi strategii de recuperare in vederea atingerii obiectivelor stabilite;
    Intretine si actualizeaza informatiile din bazele de date, informatiile despre stadiile in care sunt in lucru cazurile externalizate firmelor de recuperare creante;

    Monitorizeaza si evalueaza recurent activitatea firmelor de recuperare creante si se asigura ca acestea respecta standardele de calitate stabilite fiind permanent precoupat de experienta clientilor ING in functie de segment, comportament si nevoile acestora. Daca este cazul, ia masuri prompte pentru a-si îndruma, perfecţiona si instrui personalul firmelor de recuperare creante din punct de vedere profesional;
    Asigura si participa alaturi de superiorul direct la eficientizarea procesului de externalizare creante catre firmele specializate in recuperarea acestora;
    Ofera suport si feedback pentru sistemele si procedurile utilizate de firmele de recuperare creante (materiale de curs; proceduri de lucru; proceduri de evaluare; raportare si monitorizare performanta);
    Actioneaza ca prima instanta de raportare in ierarhia echipei si rezolva cat mai rapid posibil problemele dificile de serviciu semnalate de colegii sai, conform politicii companiei. Se asigura ca problemele respective vor fi considerate in planul de activitate, pentru a preveni reaparitia acestora;
    Emite rapoarte necesare in diferite instante sau la cererea superiorilor si efectueaza la cerere sau proactiv analiza acestor informatii pentru a ajuta si participa la stabilirea strategiei legata de politicile de recuperare debite folosite in tratamentul clientilor;
    In cazul in care profilul activitatii sale o cere, preia solicitari si probleme escalate, trimise din partea departamentelor cu care are legatura direct de business: Vanzari, Legal, Monitorizare risc, Anti-Frauda, IT etc., sau alte echipe din Departamentul Operatiuni Clienti.