Outsource & Related Processes Officer — temporary

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ING Bank Romania active.


Vezi toate job-urile Outsource & Related Processes Officer — temporary active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: ING Bank Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.06.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ING Bank Romania is part of ING Group, a global international financial institution, which offers banking services to over 38.4 million individual customers, companies or institutions in over 40 countries.
    Founded in 1994, ING Bank Romania is the fourth bank in the top 10 local banks, according to assets, and the only bank with organic growth, without acquisitions of customer portfolios or other banks. ING Bank Romania is a universal bank with over 1.7 million customers in three business segments: individuals (retail), SMEs and Mid-Corporate companies and Wholesale Banking.
    ING's mission is to empower people to stay a step ahead in life and in business.

    Cerinte

    Studii superioare (finalizate) în domeniul economic, comunicare, psihologie sau alte domenii relevante;
    Experienţă: minim 2 ani de experienta intr-un post relevant pentru activitatea de monitorizare & recuperare sau externalizare debite, inclusiv administrarea de creante sau plati de la clienti intr-un sector de activitate necomerciala. *Experienta anterioara de coordonare echipa (call-center) este considerata un avantaj;
    Utilizare calculator: Access, Excel, Word, Power Point, E-mail, Internet;
    Nivelul de cunoaştere al limbii străine: limba engleză: scris şi vorbit - fluent;
    Cunoştinţe funcţionale: se considera ca fiind un avantaj cunoasterea legislatiei bancare locale; cunostinte despre pietele financiare, tendinte si oportunitati; cunoasterea standardelor de contabilitate interne si internationale.

    Responsabilitati

    Este resursa principala in procesul condus de Managerul departamentului, de asigurare a relatiei cu terti colaboratori cum sunt firmele de recuperare creante de la clientii cu credite active sau reziliate din motive de neplata;
    Coordoneaza recuperarea datoriilor prin intermediari: Firme de recuperare a creantelor, Societati sau Cabinete de Avocatura, birouri executori judecatoresti;
    Tine legatura cu reprezentantii desemnati ai firmelor de recuperare a creantelor, in ceea ce priveste problemele operationale, asigura predarea cazurilor extenralizate in toate stadiile conform contractelor de mandat incheiate cu firmele de recuperere creante, asigura suportul necesar cu informatii si verificari suplimentare;
    Participa la intalnirile cu firmele de recuperare creante in vederea stabilirii, dezvoltarii si implementarii unor noi strategii de recuperare in vederea atingerii obiectivelor stabilite;
    Intretine si actualizeaza informatiile din bazele de date, informatiile despre stadiile in care sunt in lucru cazurile externalizate firmelor de recuperare creante;

    Monitorizeaza si evalueaza recurent activitatea firmelor de recuperare creante si se asigura ca acestea respecta standardele de calitate stabilite fiind permanent precoupat de experienta clientilor ING in functie de segment, comportament si nevoile acestora. Daca este cazul, ia masuri prompte pentru a-si îndruma, perfecţiona si instrui personalul firmelor de recuperare creante din punct de vedere profesional;
    Asigura si participa alaturi de superiorul direct la eficientizarea procesului de externalizare creante catre firmele specializate in recuperarea acestora;
    Ofera suport si feedback pentru sistemele si procedurile utilizate de firmele de recuperare creante (materiale de curs; proceduri de lucru; proceduri de evaluare; raportare si monitorizare performanta);
    Actioneaza ca prima instanta de raportare in ierarhia echipei si rezolva cat mai rapid posibil problemele dificile de serviciu semnalate de colegii sai, conform politicii companiei. Se asigura ca problemele respective vor fi considerate in planul de activitate, pentru a preveni reaparitia acestora;
    Emite rapoarte necesare in diferite instante sau la cererea superiorilor si efectueaza la cerere sau proactiv analiza acestor informatii pentru a ajuta si participa la stabilirea strategiei legata de politicile de recuperare debite folosite in tratamentul clientilor;
    In cazul in care profilul activitatii sale o cere, preia solicitari si probleme escalate, trimise din partea departamentelor cu care are legatura direct de business: Vanzari, Legal, Monitorizare risc, Anti-Frauda, IT etc., sau alte echipe din Departamentul Operatiuni Clienti.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (48)