Partner Support Specialist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.Vezi toate job-urile Partner Support Specialist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | ManpowerGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.07.2017 |
Remote work: | On-site |
De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.
Cerinte
Diploma de absolvire in Administarea Afacerilor sau similar.
Experienta intr-un mediu de business international.
Cunostiinte relevante in infrastructura IT si programele specifice proceselor derulate de organizatie.
Minim 2 ani experientă în Operatiuni/ Suport sau similar.
Cunostinte de limba Engleză – fluent;
Buna intelegere a mediului de afaceri international si a conceptului de customer satisfaction.
Cunostiinte relevante si experienţa in utilizarea Microsoft Office Tools
Echipa “Partner Support” este pricipalul punct de contact pentru parteneri in legatura cu problem aparute in utilizarea sistemelor HPE in zona de eCPQ. Echipa trebuie sa sigure suport pentru utilizatori in cazul problemelor de IT, cat si sa caute in mod continuu noi oportunitati de imbunatatire a ecosistemului IT si a interactiunii dintre IT si echipele operationale.
Specialistul suport este pe deplin responsabil pentru:
Suport pentru partenerii HPE prin primirea, analizarea şi rezolvarea problemelor alocate, care se incadreaza in aria de responsabilitate a echipei.
Implicarea echipelor de suport IT pentru problemele care necesită interventia IT (cereri simple sau complexe, inclusiv cereri tranzactionale).
Implicarea altor echipe de support din business, atunci cand este necesar in vedere gasiri unei solutii.
Escaleaza cazurile nerezolvate catre contactele dedicate din business sau IT.
La cerere, efectuaza analize detaliate asupra cauzelor problemelor, declanseaza sau deruleaza proiecte de imbunatatire, furnizeaza fapte si date.
Sa desfasoare activităţi de realizare a analizei în vederea definirii specificaţiilor pentru construirea efectivă a sistemelor informatice, susceptibile să răspundă cerinţelor utilizatorilor
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support with English - Back Office Aplica fara CV | |
Angajăm Customer Support Specialist with foreign languages Aplica fara CV | |
Customer Support with Romanian BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (174) |
Raporteaza eroarea la