Account Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Account Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.07.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    • Minim 2 ani de experienta pe o pozitie similara;
    • Studii superioare economice, juridice sau tehnice;
    • Cursuri de specializare corespunzatoare constituie un avantaj;
    • Engleza la nivel mediu.

    Responsabilitati

    • Vei oferi suport departamentelor de workout corporate in procesul de intocmire a aplicatiilor de credit;
    • Vei informa functiile de workout corporate cu privire la documentele necesare pentru implementarea tranzactiilor;
    • Vei initia solicitari privind tragerile de credit din plafoanele aprobate si vei efectua activitati specifice legate de emiterea/modificarea scrisorilor de garantie cu cash colateral;
    • Vei transmite instructiuni de procesare pentru deschiderea conturilor de depozit colateral si a altor conturi prevazute in contractele de credit;
    • Vei colecta documentele solicitate in cadrul procesului de monitorizare si le vei transmite catre directia responsabila;
    • Vei pregati documentatia necesara in vederea elaborarii documentelor contractuale de credit;
    • Vei mentine lagatura cu clientul pe parcursul colaborarii acestuia cu banca;
    • Vei verifica documentatia din dosarul juridic al clientului si vei transmite instructiuni de deschidere/actualizare in sistem a datelor de client;
    • Vei oferi suport in procesul de preluare a clientilor transferati din administrare normala in administrare workout.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI, Alt oras,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (79)