ASISTENT MANAGER

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile AQUA active.


Vezi toate job-urile ASISTENT MANAGER active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: AQUA
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.06.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Aqua Friendly Dry Cleaning este un brand care se dezvolta si inoveaza constant, pentru ca doreste sa ofere clientilor cea mai buna calitate in ceea ce priveste prestarea serviciilor de curatatorie‐ spalatorie pentru toate tipurile de confectii si tesaturi!
    Experienta noastra in domeniul curatatoriilor‐spalatoriilor, ne face sa fim profesionisti si de aceea investim mereu in cele mai bune utilaje si folosim ultimele tehnologii existente pe piata in acest domeniu.

    Cerinte

    Candidatul ideal

    Cunostinte de operare calculator (MS Office, Outlook, Internet).
    Persoana organizata, atenta la detalii si constiincioasa.
    Spirit de initiativa, capacítate de a lucra in echipa
    Cunosterea limba engleza

    Responsabilitati

    Evidenta:
    -contractele emise si primite
    -facturile emise si primite
    -chitantele emise si primite
    -borderouri si monetare zilnice pentru fiecare punct de lucru
    -inchiderile lunare la fiecare punct de lucru
    -extrasele, op-urile, borderouri de la bancile colaboratoare.
    -rolele fiscale pentru fiecare punct de lucru in vederea arhivarii
    -arhivarea documentelor intrate/iesite
    -arhiva contabila pe fiecare an
    -asigurarile si urmarirea termenelor de expirare a acestora
    -scrisorile de garantie si urmarirea termenelor de expirare a acestora
    -inregistrarea documentelor intrate/iesite
    -organizarea documentelor intrate/iesite
    -rapoarte din evidentele firmei
    -declararea importurilor INTRASTAT

    Intocmire si actualizare permanenta:
    -documentele necesare pentru fiecare punct de lucru
    -dosarele pentru Agentia de Mediu
    -fisele de post si dosarele personale ale angajatilor
    -intocmeste adrese catre autoritati si colaboratori

    Relatia cu clientii firmei si in cadrul firmei:
    -informeaza clientii privind livrarea comenzilor din B-dul Theodor Pallady
    -preia apelurile telefonice din birou
    -primeste si distribuie mesajele la timp, corect si complet
    -preia corespondenta

    Alte informatii

    Program de Luni-Vineri 9.00-17.30
    Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Strainatate,

    Vezi job-uri similare (110)