Customer Experience Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Bergenbier S.A. active.


Vezi toate job-urile Customer Experience Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Bergenbier S.A.
Domeniu:
  • Marketing
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Suntem berari! Facem bere! Și ne bucurăm de tot procesul de fabricație, distribuție, promovare, vânzare până berea ajunge pe mesele românilor. Bergenbier S.A. este parte a grupului Molson Coors, unul dintre cei mai mari producători de bere la nivel mondial. Din portofoliul Bergenbier S.A. fac parte branduri ce devin prima alegere pentru oricine vrea să savureze o bere excepțională: Bergenbier, Noroc, Staropramen, Beck’s, Stella Artois, Löwenbräu, Leffe, Corona, Hoegaarden, Blue Moon, Franciscan Well si Doom Bar.

    Cerinte

    Minim 6 ani de experianta profesionala cu minim 3 ani intr-o pozitie similara
    Cunostinte comerciale,de industrie si operationale solide și o înțelegere cuprinzătoare a modului în carerolul contribuie la obiectivele de afaceri;
    Abilități analitice dovedite pentru a rezolva problemele într-o varietate de situații complexe
    Utilizarea dovedită a gândirii conceptuale și inovatoare cu accent pe identificarea soluțiilor.

    Responsabilitati

    Scopul Pozitiei: Să conducă, să implementeze și să gestioneze "Prima alegere pentru clienți și consumatori", unproiect Bergenbier SA.



    RESPONSABILITATI:

    Se concentreaza pe toti clienții și pe planurile de afaceri relevante si se asigura ca sunt legate între ele și conduc într-un plan de acțiune locală, care este pus în aplicare la nivel operațional și îndeplinit
    Conduce o cultură orientată spre client pe întreaga piață
    Asigura construirea competenței de afaceri prin sprijinirea managerilor și liderilor de echipă în stabilirea unor obiective relevante și planuri de dezvoltare
    Dezvolta si actualizeaza instrumentele de lucru necesare in desfasurarea activitatii
    Influenteaza echipa manageriala de conducere si deciziile de afaceri cu privire la asteptarile clientilor.
    Responsabil pentru identificarea și eliminarea obstacolelor aparute pentru a asigura o experienta pozitiva a clientilor.
    Sprijina initiativele comerciale si seteaza prioritati pentru toate activitatile legate de proiect.
    Dezvolta, planifica si asigura planul de succesiune pentru acest rol
    Stabileste și mentine contractele de servicii cu părțile interesate interne cat și partenerii externi, în vederea protejării standardelor operaționale comerciale
    Planifica resursele departamentale și investițiile care sunt necesare pentru a atinge excelența operațională si comerciala, în echilibru cu așteptările clienților.
    Asigura și monitorizează activitatea echipei si se asigura ca funcționează în conformitate cu normele și politicile interne și globale, în conformitate cu legislația locală.
    Conduce și dezvolta echipele implicate în proiect (excelență comercială, vânzări, marketing, finanțe și aprovizionare)si se asigura de succesul implementarii proiectului/ proiectelor
    Prezintă strategia de afaceri pentru organizație și pentru propria echipa.
    Este un ambasador, inclusiv prin expertiza tehnică și prin interacțiunea cu clienții.
    Seteaza obiective profesionale si direcții strategice operaționale.
    Are un impact direct în întreaga organizație prin asigurarea calității serviciilor furnizate de echipa.